Ga naar inhoud

Videokaart, maar welke?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mag ik van vader tot vader een opmerking en waarschuwing geven, Minecraft is zeer verslavend en er zitten ondanks de goede moderatie veel enge personen op die niet geschikt zijn voor kinderen wat praat betreft.\r\n\r\nVerder is een computer ouder dan 5 jaar niet meer geschikt om een beetje vlot Minecraft te kunnen spelen, maar er moet ook en redelijk snelle internet verbinding zijn omdat het een online spel is.
Link naar reactie
Dank je wel Stroke voor je vaderlijke advies, ik hou het in de gaten. Verder is de internetsnelheid meer dan voldoende. Maarrrrrr.....als allerlaatste dacht ik de fan (heatsink) nog even schoon te moeten maken. Nieuwe koelpasta er op en draaien maar dacht ik. Maar helaas.....heel even verschijnt het bios en nog korter Windows en dan valt ie uit. Dacht dat het aan de videokaart lag, dus gedemonteerd, maar bleek helaas niet de oplossing. Iemand nog een zinnig idee in deze never ending story? (\"ATX oplossing of harde reset\" bleek niet voldoende)
Link naar reactie
[QUOTE=robglanerbrug;654208]nee Niek, alleen de heatsink, wel nieuwe koelpasta aangebracht en ik zie geen bolle elco\'s[/QUOTE]\r\nHeb je de oude koelpasta goed verwijdert?? Doe het voor de veiligheid nog maar eens die heatsink demonteren en monteren let goed op of de heatsink vlak op de processor zit, een klein druppeltje koelpasta even uitsmeren met een oude creditkaart o.i.d zo dun mogelijk het dient per slot enkel als een soort extra verbinding tussen twee toch al vlakke oppervlakken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...