Ga naar inhoud

Videokaart, maar welke?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jeetje, laat ik nou altijd gedacht hebben dat videospelletjes draaiden om de videokaart. Zo blijft een mens leren. Blijkbaar is in dit geval de cpu eigenlijk belangrijker (al dan niet in combinatie met die mod ) Wanneer raak ik eindelijk uitgeleerd op het gebied van computers? Waarschijnlijk niet binnen de tijd die mij nog vergeven is.
Link naar reactie
Ook de videokaart is belangrijk , Maar een lichte Processor met een Dure Videokaart maakt een Computer nog geen,\r\n\r\n Game Computer .\r\n\r\nMaar dan praten we denk ik niet over games van 9.95 Euro ;):D:rolleyes:\r\n\r\nPentium D dat waren de eerste dual core Processors van Intel , kijk maar wat er nu te koop is.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heb inmiddels de geadviseerde videokaart gekocht. Radeon HD3450. en erin geplugd. Via meegeleverde CD de juiste drivers geïnstalleerd. Bij apparaatbeheer is ie nergens te bekennen. Bij Speccy en PC wizard staat ie wel. ra ra hoe is dit mogelijk? (in apparaatbeheer moet ik hem dan toch zien bij besturing voor geluid enz?)
Link naar reactie
de onboard kaart is gewoon de ac;97 (voor audio) Kabel uiteraard aangesloten op de AMD kaart. AC\'97 verwijderen werkt niet echt, na herstart begint ie driftig weer ac97 te downloaden. In het bios (AMI) de graphic adapter priority verandert van pci/agp naar agp/pci en graphics apenture size van 64 mb naar 256 mb. En ja, ac\'97 is toch alleen maar audio? Zie ook nog in het bios de onboard mc\'97, die is eventueel nog op disabled te zetten. Heeft iemand raad?\r\np.s. heb inmiddels het OS vervangen van win 7 naar vista, wegens vermeende compabiliteitsproblemen ook geen oplossing dus
Link naar reactie
Probeer anders slimdrivers eens. Hiervandaan te halen.\n[url]http://slimdrivers.nl.softonic.com/[/url] \nMaar let op!!! Hij wil ook Mypcbackup mee geven en dat moet je [B]even uitvinken[/B].\nIk haal het af en toe even op, als ik ook zo\'n ouwe bak heb met een \"te nieuw\" besturing systeem. \nSoms zit er inderdaad een verkeerde driver bij, maar dan zet je het ding met systeemherstel even terug. \n\nNiek
Link naar reactie
Dat tooltje ken ik Niek en al geprobeerd, helaas bood dit ook geen uitkomst. Ben nu bezig het OS te veranderen in XP om alle eventuele compabiliteitsproblemen voor te zijn (je moet er wat voor over hebben nietwaar ) Heb de quick installation guide van deze kaart nog even nagekeken en een foto gemaakt van install. stap 4, de additional voeding. Daar valt mij op dat de zgn AGP power aansluiting een geheel andere is dan PCIe power. Toch zit die laatste connector op de kaart (die wel voeding krijgt omdat de fan draait) Enfin, nog even wachten en kijken wat ie op XP doet\r\n[ATTACH]18051[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...