Ga naar inhoud

Nieuwe Computer aanschaffen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,\r\n\r\nIk wil binnenkort een nieuwe computer aanschaffen, ik weet nog niet of het een Desktop of een laptop gaat worden. Ik heb totaal geen verstand van wat goed is en wat wanneer goedkoop is en wat dan ook een perfecte deal is.\r\n\r\nIk heb al genoeg deskresearch gedaan maar ik kom er gewoon niet uit welke goed is, ik zoek een computer voor de volgende zaken:\r\n[I]#Ik moet er af en toe op kunnen werken met niet al te trage reacties\r\n #Het hoeft niet zo zeer een top gamecomputer te zijn maar af en toe wil ik nog wel eens, ja ondanks de leeftijd, een spelletje (Battle field 4, GTa IV) spelen. Dit hoeft echt niet zo nodig op de hoogste grafics, al is het op zijn laagst. Het moet er wel op kunnen en volgens mij kan dat bij de meeste wel. [/I]\r\nIk heb de vraag hier geplaatst omdat ik dacht dat het hier thuis hoorde. \r\n #Het liefst windows 7 of 8.\r\n #Redelijke (beeld)kwaliteit\r\n #Snelle processor \r\n #Intel i3 of i4\r\n \r\nVerdere extra\'s zou leuk zijn, maar mijn vraag is dan ook:\r\n\r\nWeet iemand een goeie computer of Laptop of weet je een genre waar in ik moet zoeken of welke soort computers ik heen moet. Weten jullie misschien ook een winkel (of winkels) waar vaak leuke acties zijn?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nRaymon :confused:
Link naar reactie