Ga naar inhoud

Nieuwe Computer aanschaffen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,\r\n\r\nIk wil binnenkort een nieuwe computer aanschaffen, ik weet nog niet of het een Desktop of een laptop gaat worden. Ik heb totaal geen verstand van wat goed is en wat wanneer goedkoop is en wat dan ook een perfecte deal is.\r\n\r\nIk heb al genoeg deskresearch gedaan maar ik kom er gewoon niet uit welke goed is, ik zoek een computer voor de volgende zaken:\r\n[I]#Ik moet er af en toe op kunnen werken met niet al te trage reacties\r\n #Het hoeft niet zo zeer een top gamecomputer te zijn maar af en toe wil ik nog wel eens, ja ondanks de leeftijd, een spelletje (Battle field 4, GTa IV) spelen. Dit hoeft echt niet zo nodig op de hoogste grafics, al is het op zijn laagst. Het moet er wel op kunnen en volgens mij kan dat bij de meeste wel. [/I]\r\nIk heb de vraag hier geplaatst omdat ik dacht dat het hier thuis hoorde. \r\n #Het liefst windows 7 of 8.\r\n #Redelijke (beeld)kwaliteit\r\n #Snelle processor \r\n #Intel i3 of i4\r\n \r\nVerdere extra\'s zou leuk zijn, maar mijn vraag is dan ook:\r\n\r\nWeet iemand een goeie computer of Laptop of weet je een genre waar in ik moet zoeken of welke soort computers ik heen moet. Weten jullie misschien ook een winkel (of winkels) waar vaak leuke acties zijn?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nRaymon :confused:
Link naar reactie
Lijk me handig dat we je eerst helpen om er achter te komen of je nu een desktop of een laptop moet kopen. Er zijn daarbij een paar vragen te bedenken:\n- Waarom zou je de computer ergens mee naar toe willen nemen?\n- Zo ja, hoe vaak wil je de computer dan meenemen en welk vervoermiddel (auto, fiets, trein, etc) gebruik je daar hoofdzakelijk bij?\n- Heb je thuis plek om een desktop neer te zetten?\n- Wil je de computer aansluiten op je tv om bijvoorbeeld films te kijken?\n- Zo ja, is dat dan incidenteel of dagelijks? En hoe ver zou een desktop van de tv komen te staan?\n- Hoe snel zullen de systeemeisen die je nu stelt veranderen? (laptop is nauwelijks op te waarderen)\n- Heb je een tablet, or zit je er over te denken om er een te kopen?\n\nMijn eigen ervaring, en ik heb jarenlang een laptop gehad en nu anderhalfjaar een desktop, is dat je een laptop prima kunt missen. Zeker als je naast de desktop nog een tablet hebt. Die laatste is vooral handig op vakantie of om te internetten tijdens het tv kijken. Als ik een stuk tekst moet typen heb ik liever een echt toetsenbord en verplaats ik me naar de desktop. Ik ben dan wel iemand die bij thuiskomst de computer aan zet en deze gaat bij het slapen gaan pas weer uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...