Ga naar inhoud

Verkleinen van bestanden


Aanbevolen berichten

Ik bezit diverse videoclipsen in Mp4 . Als ik ze dan via e-mail als bijlage wil versturen en als ze groter zijn \r\ndan 25Mb lukt dat niet . Ik heb geprobeert ze te converteren van Mp4 naar WMV /AVI /DvD maar ze worden alleen maar groter.\r\nHoe kan ik de grote van zo\'n bestand terug brengen tot max.25 Mb of minder.\r\n Ik heb ook SkyDrive en GoogleDrive maar diverse mail vrienden hebben dit niet dus moet de bijlage via de gewone mail worden verstuurd.\r\n\r\n Alvast TxxxS\r\n\r\n ricardo38
Link naar reactie
Als je Google Drive gebruikt hoeft de ontvanger daar geen account te hebben. Kwestie van het bestand delen met \"iedereen die de URL heeft\".\n\nAls het bestand echt kleiner moet, dan is converteren de enige optie. MP4 is al zeer efficient, dus als een MP4 kleiner moet, kun je hem het beste naar MP4 converteren. Daarbij verklein je dan de framerate, bitrate, en/of resolutie. De kwaliteit wordt hoe dan ook minder.
Link naar reactie
Het bestand is al in Mp4 . Hoe dan converteren naar Mp4.???[QUOTE=FooBar;651908]Als je Google Drive gebruikt hoeft de ontvanger daar geen account te hebben. Kwestie van het bestand delen met \"iedereen die de URL heeft\".\r\n\r\nAls het bestand echt kleiner moet, dan is converteren de enige optie. MP4 is al zeer efficient, dus als een MP4 kleiner moet, kun je hem het beste naar MP4 converteren. Daarbij verklein je dan de framerate, bitrate, en/of resolutie. De kwaliteit wordt hoe dan ook minder.[/QUOTE]
Link naar reactie
Dit is een vrij simpele en redelijke converter:\n[url]http://www.freemake.com/free_video_converter/[/url]\n\nJe kunt video alleen verkleinen door een lagere bitrate te gebruiken. MP4 bevat meestal avc/h.264 video en aac geluid. Zoniet, dan kun je ook daarnaar converteren. surround geluid kun je naar stereo converteren, geeft ook een lagere bitrate.\n\nGebruik 2-pass encoding, en stereo aac geluid op 64kbps.\n\nVideo is afhankelijk van de resolutie, 400p minimaal 400kbps, 480p 500kbps, 720p 1000kbps, 1080p 2000kbps. Kan zijn dat het hoger moet bij veel variatie in het beeld.
Link naar reactie
Hmm snap er niet veel van.[QUOTE=couch_potato;651918]Dit is een vrij simpele en redelijke converter:\r\n[url]http://www.freemake.com/free_video_converter/[/url]\r\n\r\nJe kunt video alleen verkleinen door een lagere bitrate te gebruiken. MP4 bevat meestal avc/h.264 video en aac geluid. Zoniet, dan kun je ook daarnaar converteren. surround geluid kun je naar stereo converteren, geeft ook een lagere bitrate.\r\n\r\nGebruik 2-pass encoding, en stereo aac geluid op 64kbps.\r\n\r\nVideo is afhankelijk van de resolutie, 400p minimaal 400kbps, 480p 500kbps, 720p 1000kbps, 1080p 2000kbps. Kan zijn dat het hoger moet bij veel variatie in het beeld.[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...