Ga naar inhoud

Samsung Galaxy Tab 3, map openen op het Start


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk (en zo ja hoe) om op het Startscherm van de Tab 3 - naast de map \"Mijn Bestanden\" - een andere map te plaatsen, zodat die meteen opent bij één vingertip?\r\n\r\nMijn vrouw heeft een hele stapel e-books en die hebben we op de externe SDCard in een map \"Boeken\" gezet.\r\nAls ze nu een boek wil lezen, moet ze via \"Mijn Bestanden\" > \"Alle Bestanden\" > \"SD Memory Card\" > \"Boeken\" het gewenste boek kiezen etc.\r\nIk wil dus graag de map \"Boeken\" direct op het Startscherm geplaatst hebben, zodat de omweg niet meer gemaakt hoeft te worden.\r\nHelaas.... via de App ES File Explorer heb ik wel een snelkoppeling met de map \"Boeken\" op het Startscherm kunnen plaatsen, maar na het moment van vingertippen krijg ik een pop-up-je met de melding \"Applicatie niet geïnstalleerd\"...\r\nHet halve internet afgezocht, maar... helaas....\r\nIk heb een vermoeden dat op het Startscherm van de Samsung alleen maar Apps kunnen worden geopend (behalve dan de map \"Alle Bestanden\").\r\nZelf gebruik ik al meer dan twee jaar een Medion Lifetab, waarbij dit bovenstaande wel kan....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...