Ga naar inhoud

Cd's Branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Computer Idee Leden,\r\n\r\nik ben sinds gister avond begonnen met cd\'s branden, dit omdat ik dj\'s ben en ze klaar wil hebben op cd :) nou heb ik gister 1 cd gebrand met nero 10, hierbij ging alles goed, 15 tracks op de cd met alle namen erbij...\r\n\r\nvandaag de 2e cd en reeds 3e en 4e (allemaal dezelfde tracks) en kreeg nergens namen bij,\r\nkan iemand me hierbij helpen, dit is toch wel erg belangrijk! \r\n\r\nik hoop dat iemand me hiermee kan helpen,\r\n\r\nMvg. Ricardo
Link naar reactie
ik heb via nero 10 de optie audio cd gebruikt, hierbij krijg je mooi menutje waar je je track insleept, die geeft vervolgens je totale tijd op je cd aan + de pauzes tussen je muziek. \r\n\r\nop deze manier heb ik de eerste keer de 1e cd gebrand waarbij alle namen op de cd zichtbaar zijn. \r\n\r\nde volgende dag dit nogmaals geprobeerd waarbij alle nummers nu ineens track 1/2/3/4/5 heten en niet meer hun eigen naam. \r\n\r\nik kan wel met briefjes gaan werken maar als de namen zichtbaar zijn is het een stuk eenvoudiger! \r\n\r\nen ik moet van alles 2 cd\'s hebben! mocht ik op 1 cd meerdere tracks willen spelen heb ik in bijde spelers 1 cd nodig met dezelfde tracks!
Link naar reactie
ik zal het nog eens proberen uit te leggen en hopelijk wat duidelijker.\r\n\r\nik ben dus dj en als ik een track wil kiezen, moet ik wel de namen kunnen zien! ik kan een hoop op gehoor maar een naam weten is gewoon erg fijn.\r\n\r\nde eerste cd die ik heb gebrand met 15 tracks was goed gelukt, hiermee bedoel ik: \r\n\r\nals ik de cd in me laptop steek en in vlc mediaplayer open, krijg ik gewoon de volledige namen te zien van alle nummers op de cd. Zo krijg ik tevens ook de namen te zien als ik de cd in mijn speler dus (van de dj apparatuur).\r\n\r\nmet de 2e cd die ik wou branden heb ik vervolgens 14 tracks, 15 was helaas teveel. ik heb dit op dezelfde wijze gebrand als de eerste cd, ik ben nergens aan de opties gekomen enz. zodra het branden is gelukt en ik doe hem opnieuw in de laptop, en start de cd met vlc mediaplayer op krijg ik geen namen te zien van de nummers, nee nu heten de nummers track 1, track 2, track 3, track 4. \r\n\r\nals ik hem vervolgens in mijn speler steek krijg ik een melding (no cd text) \r\n\r\ndus het nummer staat er op, alleen de naam die erbij hoort niet wat dus gewoon super irritant is, geen idee waarom de eerste wel ging en de 2e niet...
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[IMG]http://i62.tinypic.com/14id3rr.jpg[/IMG]\n\n[B]Roxio Easy CD & DVD burning for PC/EU Mini Sierra[/B]\n\nEen \"heeeel gemakkelijk programma\". zowel voor CD als DVD \n(bestanden opslaan, foto, video, CD-muziek en MP3 muziek etc etc.)\nZelf een boekje en hoesje kun je erbij maken.\nHet \"gewenste plaatje aanklikken, bestanden opzoeken en branden maar.\"\nDuidelijke en makkelijke omschrijving. \n\nGeheel in het Nederland!\nVoor Windows-versie. \nMet een bijbehorende code-licentie. \n\n[I]Krijgt van mij 5 STERREN [/I]! \n\nte koop bij Bol.com \n\nGroeten, Atlanta
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...