Ga naar inhoud

Dvd kopieren lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Edmoor;650559]Dat lukt via DVD Shrink meestal wel. Maar als het om beschermde DVD\'s gaat denk ik niet dat ik de link er naar hier mag plaatsen. Even zoeken dus.[/QUOTE]\r\n\r\nIk ken het programma maar er is kennelijk aardig wat aan veranderd sinds ik het voor het laatst gebruikte. Ik zal de gebruiksaanwijzing er van gaan zoeken.\r\nBedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=vaisonne;650560]Geeft niet maar ik zit een beetje met de handen in het haar....[/QUOTE]\n\nDat betekent dat je in ieder geval nog haar hebt ;-)\nHeb je mijn suggestie al geprobeerd?\n\n[QUOTE=vaisonne;650578]Als de dvd op mn computer staat heb ik toch een film op mn laptop staan om te bekijken en evt de computer te verbinden met de tv?? Of ben ik nu zo blond?[/QUOTE]\n\nEen DVD bestaat uit meerdere bestanden. Zoals .IFO, .VOB en .BUP.\nDat is de DVD layout en samen vormen die de DVD.\nAls je in de map met die bestanden kiest voor het afspelen van het bestand VIDEO_TS.IFO zal hij afspelen zoals je dat van een DVD gewend bent.\n\nWindows Media Player doet dat niet altijd. Een goede player hiervoor is de VLC Player:\n[URL]http://www.videolan.org/vlc/[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;650581]Dat betekent dat je in ieder geval nog haar hebt ;-)\r\nHeb je mijn suggestie al geprobeerd?\r\n\r\n\r\n\r\nEen DVD bestaat uit meerdere bestanden. Zoals .IFO, .VOB en .BUP.\r\nDat is de DVD layout en samen vormen die de DVD.\r\nAls je in de map met die bestanden kiest voor het afspelen van het bestand VIDEO_TS.IFO zal hij afspelen zoals je dat van een DVD gewend bent.\r\n\r\nWindows Media Player doet dat niet altijd. Een goede player hiervoor is de VLC Player:\r\n[URL]http://www.videolan.org/vlc/[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nIk ben de hele dag weggeweest maar heb gisteren wel de handleiding van dvdshrink uitgeprint. Daar ga ik me morgen op storten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...