Ga naar inhoud

CID app onvindbaar in Google play


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb daar niet zoveel verstand van, maar kijk eens bij de beschrijving van die App:\n[QUOTE]Beschrijving\nApplication to determine your phone\'s CID, operator and other system and regional settings. It\'s needed to choose the right firmware to flash your phone if you can\'t update OS via air.[/QUOTE]\n\nLijkt me helemaal niets met het ComputerBlad Computer Idee te maken hebben. \nWant naar ik aanneem bedoeld ToonS dat.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb daar niet zoveel verstand van, maar kijk eens bij de beschrijving van die App:\r\n[QUOTE]Beschrijving\r\nApplication to determine your phone\'s CID, operator and other system and regional settings. It\'s needed to choose the right firmware to flash your phone if you can\'t update OS via air.[/QUOTE]\r\n\r\nLijkt me helemaal niets met het ComputerBlad Computer Idee te maken hebben. \r\nWant naar ik aanneem bedoeld ToonS dat.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Jij wilt Computer Idee lezen op je tablet.\nKlik op de volgende link: [url]https://play.google.com/store/apps/details?id=com.floqr.computeridee&hl=nl[/url]\n\nP.S. Met zoeken op Google Play vond ik hem ook niet. Ik had deze app echter al geïnstalleerd op mijn android tablet. Dus klikte ik in Google Play op \'Mijn apps\' en daar zag ik hem staan. Een klik op die app leverde de juiste link op.\nGeen idee waarom deze app momenteel niet gevonden kan worden met de zoekfunctie van Google Play.
Link naar reactie
Opgelost.\nDoor mijn gmail adres van de PC te koppelen aan het gmail adres van mijn vrouw op de tablet was het mij gelukt om de Computer ID ;) app vanaf de PC, waar ik dus wel de app kon vinden, op de tablet te installeren en hij werkte daar perfect. \nDe app stond echter niet in de app lijst vermeld maar dat vond ik niet zo erg. \nIk ben vanavond nog eens opnieuw op zoek gegaan en tot mijn verrassing kon ik de CID app nu wel vinden op Google play. \nVervolgens heb ik de app op de tablet verwijderd en opnieuw via de normale weg geïnstalleerd en nu staat hij dus ook in de app lijst. \nBedankt voor het meedenken en de informatie.\nIk had dit probleem ook bij de FAQman gedeponeerd en misschien heeft die weer een helder moment gehad ;))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...