Ga naar inhoud

Netwerk detectie pribleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste forum leden,\r\n\r\nIk heb een netwerk detectie probleem.\r\nDe situatie:\r\nPc met win 7 draadloos verbonden met een \r\nSitecome Dualband USB Adapter N750 X6 | WLA-6000\r\n• Draadloze snelheid: 450 Mbps + 300 Mbps\r\n• Dual-Band: werkt op de 2,4 GHz frequentie of de 5 GHz frequentie\r\nEn verbonden met een router van Sitecom, type:\r\nGigabit Router N750 X6 | WLR-6000\r\n• Draadloze snelheid: 450 Mbps + 300 Mbps\r\n• Simultaneous Dual-Band\r\n\r\nEn ik heb een laptop met win XP die ook draadloos verbonden is. Alle 2 werken prima met het netwerk.\r\n\r\nIk heb nu een andere XP laptop die ik wil verbinden met mijn router.\r\n\r\nNu komt het probleem.\r\n\r\nDeze andere XP laptop “ziet” wel het netwerk van de buren, maar niet mijn eigen netwerk. \r\nDus zou je denken dat ik netwerkdetectie niet heb ingeschakeld op de router, of, het “essid uitzenden”. op “uit” heb staan.\r\n\r\nMaar dat staat allemaal dus aan. Dus die XP laptop zou mijn router moeten “zien”.\r\nIk heb de laptop ook al geprobeerd handmatig toe te voegen, maar dat had ook geen resultaat..\r\n\r\nDusssssssssss, ik weet het effe niet meer.\r\n\r\nPlease help.\r\n\r\nMvg.\r\nEric
Link naar reactie
Als de 2 laptops die de router wel zien, zien deze ook de router van de buren?? \n\nHet kan te maken hebben met afstand tot de router, maak de afstand eens wat groter bijvoorbeeld bij de buren vandaan proberen of de XP laptop je eigen router dan wel ziet, zo ja vul dan gelijk de WPA/WPA2 of WEP code in.\n\nIk heb hier eenzelfde probleem met een tablet hij ziet wel 5 soms zelfs 7 netwerken behalve het eigen netwerk, ga ik nu naar de slaapkamer van mijn zoon (de router staat beneden) praktisch aan de andere kant van de router dan ziet de tablet wel het eigen netwerk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...