Ga naar inhoud

Bolide video diashow


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In nr 1 van CID staat een workshop over en diashow maken.\r\nDie heb ik gemaakt en opgeslagen als MKV. maar ik kan ook andere opslagformat kiezen.(MP4 bv)\r\nNu wil ik daar een DVD van branden om op DVD speler af te kunnen spelen. Dat lukt me niet met Ashampo Burningstudio. Hij her kent het uitvoerformat niet.\r\nWeet iemand hoe dat wel kan? Liefst gratis programma.
Link naar reactie
Hallo FooBar, dank voor je reaktie. Het probleem is dat het brandprogramma van Ashampo alleen de Formats VOB IFO en BUP kent om de converteren en branden naar DVD in videoformaat. Het artikel in CID suggereert dat het progje Bolide dat doet.. Maar de diashow krijg je alleen op de TV als je de compu met de TV verbindt.\nIk zoek dus een brandprogramma dat AVI, MP4 en de andere formats van Bolide brandt in Videoformat AVI of Divx. Dat vind ik niet.\nWeet jij óf weet iemand zo\'n brandprogje?\nAls ik naar converteerprograma\'s zoek (freemake.com oa) waarschuwt mijn router dat het een gevaarlijke site is. Heeft de schrijver van het artikel (Ap de Smits) een idee?\nMet dank voor de aandacht. Cyberflyer
Link naar reactie
Converteer het MKV bestand naar DVD (VOB, BUP, IFO) met de Freemake Video Converter: [URL]http://www.freemake.com/nl/free_video_converter/[/URL]\nDat kun je dan met Ashampoo op DVD branden.\n\nDat is helemaal geen gevaarlijk programma en die website mankeert ook niets aan.\nHet is een prima programma dat ik al heel lang gebruik en ook vaak aanbeveel.\nNog nooit problemen mee gehad.\n\nMaar zoals bij alle gratis programma\'s, let bij het installeren goed op wat er allemaal mee geïnstalleerd wil worden en vink dat dan uit.
Link naar reactie
Hallo Edmoor,\r\nGeweldig bedankt voor je tip. Het was precies het programma dat ik zocht. Het converteert het opgenomen bestand naar videoformaat en brandt daarna meteen de DVD. Je hebt dus geen compatibiliteitsproblemen met de brander. Freemake.com is idd een veilige site. Het alarm van mijn router begrijp ik niet.\r\nNogmaals: Bedankt !!
Link naar reactie
Hallo Hachizumi, Ik ben het met Edmoor eens. Freemake.com doet het zelfde en is dan gratis, en als ik de gebruiksaanwijzing lees van appgeeker is freemake converter veel gebruiksvriendelijker. Kijk zelf maar \'ns. Overigens kan wat mij betreft de thread gesloten worden. Maar ik denk dat nog wel meer gebruik zullen maken van deze thread. Iedereen bedankt. Leo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...