Ga naar inhoud

Epson styles werkt niet meer op WIFI


Aanbevolen berichten

Hallo we hebben een printer een Epson stylus 445w, deze zat voorheen draadloos op het netwerk. Nu heeft KPN een andere experiabox aangesloten. Nu hebben we de experiabox v8. De laptop doet het overigens wel gewoon via WIFI.\r\n\r\nDe printer heeft geen verbinding met het netwerk.\r\nIk heb geprobeerd onder netwerkinstellingen wat zaken in te stellen maar dit wordt niet geaccepteerd. Ik vind daar de SSID van de experiabox en daar kan ik dan de bijbehorende key invoeren. Toch kan er geen verbinding gemaakt worden.\r\n\r\nNeem trouwens aan dat dit compleet los staat van de laptop omdat de printer zelf verbinding zou moeten kunnen maken met de experiabox. \r\n\r\nIk kan een rapport afdrukken en daar staat dan in dat er of geen sterk genoeg signaal is maar dat hadden we voorheen of dat SSID niet goed is of de key. Alles is goed overgenomen (de SSID wordt wel gevonden trouwens).\r\n\r\n\r\nWat zou ik kunnen doen om dit toch weer goed werkende te krijgen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...