Ga naar inhoud

Externe HDD problemen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een Seagate Expansion Portable 1TB aangeschaft.\r\nIk ondervind echter constant problemen er mee.\r\nWanneer ik hem op mijn computer aan sluit geeft hij telkens aan dat hij geformatteerd moet worden ook al is dat gebeurd.\r\n\r\nWanneer hij wel correct werkt gaat hij bij het minst geringste uit.\r\nHiermee bedoel ik dat ik op de computer het deuntje hoor dat de USB losgekoppeld word en weer aangekoppeld word. Dit gebeurd bij de minst geringste beweging, of wanneer er data van de computer naar de HDD word overgezet. Tijdens dit proces knalt hij er uit en koppelt hij weer aan. Hiermee word de data niet over gezet en krijg ik problemen.\r\nIk heb diverse USB aansluitingen geprobeerd op de computer. Zowel een 2.0 als 3.0 usb poort.\r\n\r\nIk merk ook dat hij af en toe uit valt op de media player tijdens het afspelen van een bestand wanneer dit eindelijk succesvol over gezet is.\r\n\r\nIs dit een slechte HDD?
Link naar reactie
Ik gebruik hem op Windows 7 64bit en hij is geformatteerd op NFTS.\r\nIk heb de harde schijf al eens op een totaal andere computer gedraaid op werk als test en ook daar knalde hij er uit als je er bijvoorbeeld beweging in bracht of bij het aanzetten van een bestand op de hdd.\r\nOp die computer staat ook Windows 7 \r\nEnig idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...