Ga naar inhoud

nieuwe hard disk


Aanbevolen berichten

Nou, daar zijn we weer.woensdag mijn recovery dvd\'s gebruikt, en mijn systeem werkt weer als vanouds, maaaaaar, nu krijg ik steeds de volgende melding rechtsonder in beeld : \"Windows 7, build 7600, dit exemplaar van windows is niet legitiem.\" Ik heb de orginele recovery dvd\'s gebruikt die ik heb gemaakt toen mijn computer in gebruik is genomen. Wel is het zo dat ik eerst per ongeluk inderdaad een niet legitieme versie op mijn nieuwe harde schijf heb gezet, en daarna de recovery eroverheen gezet heb. is het misschien een kwestie van een vinkje in het register of zo??
Link naar reactie
Windows key veranderen in:\r\n\r\nWindows Vista\r\n\r\nWindows Vista levert zelf een tooltje mee om de licentiecode te veranderen. \r\n\r\n- Druk op start en vul in het zoekvakje in: cmd. Als het het klassieke startmenu hebt, druk dan op start -> uitvoeren \r\n- Tik in om de serial te veranderen: slmgr.vbs -ipk de-legale-vista-product-code en druk op enter \r\n- Tik in om Vista opnieuw te activeren: slmgr.vbs -ato
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...