Ga naar inhoud

Windows 7 piept en flikkert !


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb geen toegang tot die pagina.... geen Facebook account.\n[QUOTE=franslj;643627]\n De acer toch weer aan de praat gekregen door het geheugenkaartje nogmaals eruit te halen en opnieuw te plaatsen. Het euvel blijft echter.[/QUOTE]\nKans dat er iets los zit. Bij die actie beweeg je nogal wat van het moederbord.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Okay, [B]Erik[/B], dan maar eens met de link van dropbox proberen en kan best zijn, dat iets los zit en dat ga ik nu even testen.\r\n\r\nGroet, frans.\r\n\r\n[URL=\"https://www.dropbox.com/s/a7dxlw8eep0ow5d/Laptop%20in%20Problemen%2C%2022%20aug%202013%20%282%29.jpg\"]https://www.dropbox.com/s/a7dxlw8eep0ow5d/Laptop%20in%20Problemen%2C%2022%20aug%202013%20%282%29.jpg[/URL]
Link naar reactie
Een harde schijf is stofdicht gefrabiceerd. Daar kan geen stof in komen. En geloof me: Elke laptop die wat jaren gebruikt is, zit vol met stof, tot zelfs hele repen in de koeling. Maar op die plaats heeft dat geen enkel risico.\nDat kan dus niet de oorzaak zijn.\nStaat het BIOS nu op \"default\"waarden, of nog niet?\nWant je moet wijzigingen in het bios altijd opslaan door F10 in te drukken en te lezen, welke keuze je kunt maken.\n\nNiek\n\nNiek
Link naar reactie
Ja, als ik die laptop ter reparatie kreeg, zou ik de bios batterij een nachtje lichten en herplaatsen. (Maar dan moet tie bijna helemaal uit elkaar) \nAls dat niet werkte zou ik de laatste bios update erop zetten. Dat laatste brengt grote risico\'s mee, gezien de onstabiliteit van het geheel op dit moment. Maar op deze manier kom je ook niet verder. \n\nHet lijkt wel of er 2 problemen spelen. Gezien de piepjes een bios probleem. En gezien de flikkeringen een video probleem.\n\nKun je zorgvuldig nakijken of je inderdaad maar een jaar garantie hebt? \nAcer geeft sinds kort op een aantal modellen 2 jaar garantie. \nMogelijk dat een mail richting Acer ze overhaalt op coulant te zijn, al verwacht ik dat niet van Acer.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;643709]Wat gebeurd er als je bij het opstarten op F8 drukt. ?\n[/QUOTE]\nF8 is een beetje tricky... Heeft een heel kort window waarin die toets reageert, net voordat Windows begint te laden. Doe daarom als volgt[B]:[/B] \nvanaf het moment dat je de laptop aan zet, tik je regelmatig 1x per seconde kort op F8. Net zo lang tot het opstartmenu verschijnt, of tot Windows begint te laden, maar dan zou je al te laat zijn.\n\n\nHier nog iets mee gedaan ?\n[QUOTE=erikdenhouter;643619]\nis via F8 het opstartmenu van Windows nog te bereiken ? Daar zit een geheugentest.\nAnders kan je ook [url=http://www.memtest86.com/]Memtest86[/url] proberen. Downloaden en op CD branden als ISO, en er mee opstarten nadat je de CD als eerste bootdevice hebt gezet.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR][/QUOTE]
Link naar reactie
Denkend aan een hardware probleem,is dat misschien te testen door diverse hardware te vervangen.\r\nEen extern toetsenbord, een externe monitor een andere muis en ook maar de lan kabel er uit. Het vaste spul zoveel mogelijk uit zetten (ook touchpad).\r\nAls dat effect heeft, één voor één terug om zo de schuldige aan te wijzen.\r\nGarantie tot de punt achter deze zin.\r\n...Bert P
Link naar reactie
[QUOTE=Bert P;643726]Denkend aan een hardware probleem,is dat misschien te testen door diverse hardware te vervangen.\r\nEen extern toetsenbord, een externe monitor een andere muis en ook maar de lan kabel er uit. Het vaste spul zoveel mogelijk uit zetten (ook touchpad).\r\nAls dat effect heeft, één voor één terug om zo de schuldige aan te wijzen.\r\nGarantie tot de punt achter deze zin.\r\n...Bert P[/QUOTE]\r\n\r\nIk houd deze optie even in beraad, [B]Bert P[/B] en pak dit op na een \'bezoek\' aan Acer.\r\n\r\nDank, groet, frans.
Link naar reactie
Opgeven komt bijna niet voor in onze vocabulaire, maar deze keer geven wij toe, dat we zoveel mogelijk hebben gedaan om dit probleem aan te pakken, ondersteund door de diverse reacties hier.\r\n\r\nHelaas, het probleem blijft en zo stapten wij een zaak binnen, om dit voor te leggen en nu blijkt, dat het een hardware-probleem is, waarschijnlijk ergens op het moederbord en te herstellen door Acer zelf.\r\n\r\nVoor mij houdt het hierbij op.\r\n\r\nDank allen voor het meedenken en ondersteunen.\r\n\r\nGroet, frans.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...