Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een Philip DVD-recorder. Ik neem veel films op van tv, kijk ze en wis de schijf daarna weer. Sinds kort komt het eind van de film er niet meer op.\r\nIk gebruik DVD +Rw maar de opslagcapaciteit is slechts 120 minuten.\r\nEen beetje film duurt al gauw 3 uur tegenwoordig.\r\n\r\nHoe krijg ik het voor elkaar dat de hele film er op komt?\r\nIk zie nergens DVD +Rw met een grotere opslagcapaciteit.
Link naar reactie
[QUOTE=EngelbertZL;642824]Hallo,\r\n\r\nIk heb een Philip DVD-recorder. Ik neem veel films op van tv, kijk ze en wis de schijf daarna weer. Sinds kort komt het eind van de film er niet meer op.\r\nIk gebruik DVD +Rw maar de opslagcapaciteit is slechts 120 minuten.\r\nEen beetje film duurt al gauw 3 uur tegenwoordig.\r\n\r\nHoe krijg ik het voor elkaar dat de hele film er op komt?\r\nIk zie nergens DVD +Rw met een grotere opslagcapaciteit.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n.\r\nDVD +RW die zijn er alleen in 4.7 GB.
Link naar reactie
In het opname menu van de dvd recorder kun je instellen hoe veel je op de dvd wilt kunnen opnemen.\r\nEr kan een veel langere film op een dvd ,maar dan is de kwaliteit wel een stuk minder.\r\nHQ is 1 uur\r\nSP is standaard play is 120 minuten\r\nLP is long play is 180 minuten\r\nEP is extended play is 240 minuten\r\nSLP is super long play is 360 minuten.\r\nSEP is super extended play is 480 minuten.
Link naar reactie
[QUOTE=EngelbertZL;642824]Ik neem veel films op van tv, kijk ze en wis de schijf daarna weer. Sinds kort komt het eind van de film er niet meer op.\r\n[/QUOTE]\r\nHet heeft dus wel goed gewerkt.\r\n\r\nBelangrijk lijkt me dan om vast te stellen wat de oorzaak is dat films niet meer op een schijf passen. Komt omdat de films langer zijn geworden dan voorheen (waardoor het einde er niet op staat), of is de dvd-rw misschien niet goed meer (al een nieuwe geprobeerd?).\r\nOf zijn er ergens instellingen veranderd (bv. de instellingen die Animal aangeeft)?
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...