Ga naar inhoud

probleem netwerk met HP laptop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE]Ziggo modem staat in bridge modus nu de router aangesloten is.\n[/QUOTE]\n\nUit deze plaat blijkt dat het ziggo modem dus voor het LAN netwerk niet in Bridge mode staat.\nEr zal ook een plaatje moeten zij waar staat, dat het WIFI netwerk is uitgeschakeld of in bridge mode staat. \n\nEr staat hier duidelijk een balletje bij DHCP server.\n\nEn IP lease geeft de tijd aan dat het uitgedeelde ip adres van de DHCP server geldig blijft. \n\nMaar als je die router er zo hebt achter hangen gaat dat denk niet werken.\n\nAls je overigens belt naar Ziggo en vertelt dat je er een router achter wil hangen, kunnen ze hem zo op afstand goed instellen.\n\n\nNiek
Link naar reactie
In je eerste bericht stond al dat het op allen netwerken voor komt, vandaar dat je het bij je laptop zocht, en niet bij de router. Daarom is het naar mijn mening niet verstandig er een tweede router bij te betrekken, want dat geeft je eigen netwerk een mogelijkheid om er een onbekende foute factor bij te maken. Onoverzichtelijk dus, ik zou je netwerk houden zoals het al altijd was.\n\nDat je laptop wel werkt bij de reparateur kan liggen aan het feit dat zij dat ding niet veel zullen bewegen, terwijl jij natuurlijk wat loopt te zeulen met dat ding, waardoor b.v. een slecht contact boven komt drijven[B];[/B] komt niet vaak voor maar is niet ondenkbaar.\n\nBekijk ook deze link eens, en dan vooral \n[url=http://www.intel.com/support/wireless/wlan/sb/CS-025332.htm]Check Power Savings Mode\nCheck roaming settings[/url]\n\nIk weet alleen niet of jij die software (of tab) beschikbaar hebt op je systeem.
Link naar reactie
Power savings mode heb ik al ingesteld. Bonjour zojuist verwijderd, weer even een dag testen hoe het nu gaat..\n\nOverigens ook met HP aan de lijn gehangen.. Helaas willen zij hun stappenplan doorlopen, en dus weer alles opnieuw geinstalleerd, HP support checks gedaan, drivers wéér verwijderd en laten installeren.. Dus ik ben weer benieuwd. Over 2 dagen belt HP terug..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...