Ga naar inhoud

internet icoon


Aanbevolen berichten

En in Veilige Modus ? (F8 menu bij boot)\n\nHeb je gemerkt of het verschil maakt of het gebeurt wanneer de PC \'s ochtends opstart (dus koud is) of wanneer je direct (dus warm) herstart ?\n\n[QUOTE=zon123;641884]nee want dan kan ik niet op alle tabbladen klikken\ndan loopt die vast..[/QUOTE]\nHet loopt waarschijnlijk niet vast, als je maar lang genoeg wacht wordt die opdracht (klik) denk ik wel uitgevoerd.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE=zon123;641890]\nik heb in veilige modus een printscreen gemaakt\n....\n... wat het meest gebruikt staat bovenin zie ik ...\n[/QUOTE]\nIk bedoelde eigenlijk te vragen of hetzelfde probleem zich in Veilige Modus opstarten voordoet.\n\n(Tip: als je één keer of twee keer boven zo\'n kolom klikt maakt het verschil dat de [I]sorteervolgorde[/I] omdraait van [I]grootste eerst[/I] of [I]kleinste eerst[/I])\n\nJe hebt het over het \'Internet icoon\', kan je dat beter uitleggen, of er een (desnoods uitgeknipt) PrintScreen van tonen ?\n\nAls je rechtsklikt op je netwerk-icoontje kan je de netwerkadapter daar [I]uitschakelen[/I]. Als je dat doet, en je start opnieuw op, hoe gaat het dan ? (Daarna de netwerkadapter weer inschakelen in je Apparaatbeheer, en eenmaal daar via een rechtsklik)\n\nTip van Niek over schijfcontrole geprobeerd ?
Link naar reactie
[QUOTE=zon123;641898]\nin veilige modus liep die trouwens ook vast..\n\nnetwerkadapter ga ik vandaag ook even proberen\n[/QUOTE]\nDat met de netwerkadapter wordt overbodig als het exact hetzelfde ook in Veilige Modus gebeurt.\nHet lijkt nu meer op een hardwareprobleem, en die scan lijkt me belangrijker.\n\nScan duurt lang, uren, hou daar rekening mee.
Link naar reactie
ok had ik de goede gedaan\n\nik heb die scan gedaan\ndie gaf niks aan..alles stond in het groen..\n\nhier screen van interneticoon\n[url]http://img823.imageshack.us/img823/9318/ouf.png[/url]\n\nnetwerkadapter heb ik ook nog uitgeschakeld daarna opnieuw opgestart \nzelfde probleem nog\n\nik zat net even in dat programma\nzie ik dit\n\n[url]http://img833.imageshack.us/img833/9480/6m8.png[/url]
Link naar reactie
[url]http://www.hdsentinel.com/help/en/index.html[/url]\n\n[B]C7 interface CRC error count[/B]\n\n\" [I]199 Ultra ATA CRC Error Count:\nCount of errors during data transfer between disk and host.\nIndicate problem with the power supply or data cable. [/I]\" \n\nAls je een ander data-kabeltje voor de harddisk hebt liggen dan die proberen, in ieder geval data- en voedingskabel naar je harddisk eens afkoppelen en goed aandrukken.\nOf dit je probleem is is niet 100% zeker, maar de fout zoals SMART dat rapporteert hoort helemaal niet voor te komen.\n\n\n[B]0B Calibration Retry Count[/B]:\n\n\" [I]11 Drive Calibration Retry Count:\nNumber of attempts to calibrate a drive\nIndicate problem with motor, bearings or power supply[/I]\" \n\nHier ook de power supply genoemd, waaruit je in totaal kan opmaken dat misschien de voedingskabel naar de harddisk los zit, of verder iets vanaf de harddisk naar de voeding defect is.\n\n\nHet zal om die Samsung schijf gaan, want die heeft ook een wat lagere temperatuur in je eerdere plaatje van #31 (27 C° tegen 35 C°) met daarbij een waarschuwing voor de fouten in de SMART gegevens.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik vind het ook verrassend, maar de mogelijkheid is er wel.\r\n\r\nVoor zoiets zou je kunnen vragen om het oude moederbord, en persoonlijk zou ik ook nog wel kunnen herkennen aan vuil of een moederbord inderdaad nieuw is.\r\n\r\nHou het in de gaten. \r\nEn ik zou die SMART gegevens ook later nog eens checken om te zien of die daar gemelde problemen zich niet vermeerderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...