Ga naar inhoud

internet icoon


Aanbevolen berichten

als ik mijn pc opstart dan blijft mijn internet icoon maar draaien ongeveer 10 min.\nop mijn bureaublad kan ik niks doen..\nik kan wel op internet..mijn email programma is dan niet te openen..\nna ongeveer 10 min..hoor ik mijn pc geluiden maken...kan niet zo goed omschrijven hoe dat geluid klinkt..te pruttelen lijkt het wel..\ndan stopt dat icoon met draaien en opeens werkt alles weer..\n\nik heb een virusscan gedaan met eset..\ngescant met malwarebytes..spybot..super anti spyware en emisoft emergency kit\nen geen van hun vind iets bijzonders....\n\nik heb Windows 7\n\nwie kan me helpen...
Link naar reactie
Druk eens op CTRL+ALT+DEL, als ie zo aan het rommelen is, kies dan Taakbeheer en kijk dan welke Toepassingen er op dat moment draaien.?\n\nKijk ook op het tabblad processen en kijk hoe het proces heet, dat de meeste CPU tijd gebruikt? \n\nKan je verder (als dat ding tot rust is gekomen) IE openen en kijken, bij > Extra > Invoegtoepassingen welke zoekmachines er allemaal staan?\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=zon123;641845]bij toepassingen staat niks\nen grootste cpu gebruiker is is windowsverkenner met 18000 kb\n\n[/QUOTE]\n\nIk bedoelde niet de hoeveelheid geheugen, maar het processor gebruik. Dat staat op je plaatje allemaal op 0. En was dat op een moment gemaakt dat je nog niets kon doen?\n\nAnders ga ik denken aan een slechte hardeschijf... kan je die allemaal controleren met HDTune [url]http://www.hdtune.com/[/url] De Free Trail en dan een VOLLEDIGE scham doen met het 4e tabblad.\n\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=zon123;641845]bij toepassingen staat niks\r\nen grootste cpu gebruiker is is windowsverkenner met 18000 kb\r\n\r\nen zoekmachine is alleen google\r\n\r\n\r\n[url]http://img59.imageshack.us/img59/6277/wf2.png[/url][/QUOTE]\r\n\r\nJe bent er al geweest. Alleen verwar je Geheugen gebruik met CPU (processor) gebruik. \r\nJe gaat dus weer naar Taakbeheer, je klikt op \"Processen\" en je klikt op die \"P\" die je ziet van Processor. Hij staat in de kolom links naast \"geheugen\". \r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...