Ga naar inhoud

Niet kunnen openen/opslaan van bijlagen.


Aanbevolen berichten

Desperado,\r\n???, dat snap ik dan niet, want ik krijg geregeld een koffiekopje en de melding dat er een update aan de gang is. Zal even kijken, of ik nu \r\nmeteen een update kan laten draaien. In ieder geval bedankt. Heb je niet nog meer eigenaardigheden gezien?\r\n\r\nMod,\r\nBedankt voor het aanpassen.\r\n\r\nLezers,\r\nAl enig idee voor een voor mij geschikte virusscanner?\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nKidaatje.
Link naar reactie
Mmm.....,\n\nOp advies van Java heb ik de oudere versie verwijderd en geprobeerd de nieuwste te downloaden, maar\nverrassing..... het systeem heeft een virus gedetecteerd en de download is verwijderd. Heb nu dus geen\nJava. Dus => systeemherstel naar het punt voor de verwijdering. Dan krijg ik echter deze foutmelding (en\nMod, ik hoop dat het nu goed gaat, anders hoor ik het wel):\n\n[img]http://i40.tinypic.com/i5nrs0.png[/img] Ik heb er nog één herstelpunt voor en die zal ik nu gaan proberen. Wordt vervolgt.....\n\nGroet,\n\nKidaatje.
Link naar reactie
Niek,\r\nMijn harde schijf is 300 GB en daarnaast nog een externe van 500 GB.\r\n\r\nen\r\n\r\nDesperado,\r\nIk krijg ook steeds meer het gevoel dat ik beter weer helemaal opnieuw kan gaan beginnen. Ik wacht nog even af wat Nucia gaat zeggen, maar anders gaat van het weekend de kogel door de kerk.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nKidaatje.
Link naar reactie
Beste Niek, Desperado en andere belangstellenden,\r\n\r\nUiteindelijk heb ik in overleg met Nucia via een schone pc Combofix op een USB gezet en deze op mijn geïnfecteerde bureaublad gezet en laten draaien. Hierna kon ik weer bijlagen openen en downloaden ging ook weer als vanouds.\r\n\r\nIk heb nog wat vragen openstaan (oa over het hoe en waarom) en als daar wat bruikbare informatie uit voortkomt, dan zal ik dat hier melden.\r\n\r\nIn ieder geval hartstikke bedankt voor alle door jullie geboden hulp. Ik zal in de toekomst regelmatiger op het forum te vinden zijn (denk ik), want ik vind het allemaal wel erg interessant.\r\n\r\nNogmaals bedankt en tot de volgende keer.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nKidaatje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...