Ga naar inhoud

Internetverbinding XP


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dan zou je denken dat de draadloze adapter in het BIOS uitgeschakeld staat, maar ja, hoe is dat dan gekomen :confused: want ik neem aan dat deze eerste wel gewerkt heeft, en jij die daar niet uitgeschakeld hebt.\n\nHoe dan ook, nu in het BIOS gaan kijken hoe de status daar is...\n\nHeb je een schakelaartje op de laptop om draadloos aan/uit te schakelen ?
Link naar reactie
[QUOTE=Dell gebruiker;639413]Niek: alle beschikbare drivers geïnstalleerd. Waar zouden normaal gesproken de beschikbare draadloze verbindingen moeten staan? Ik kijk meestal rechtsonder in de taakbalk, maar daar zie ik ook geen icoontje. Is er een andere manier om ze te vinden?[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens mij was dat bij XP (heel lang geleden voor mij) START > Configuratiescherm > Netwerk en Internet verbindingen. \r\n\r\nHeb je voor mij het merk en exacte type van de laptop?\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Daar staat het inderdaad in xp. Start ->instellingen ->configuratiescherm endan netwerkverbindingen.\nEchter zul je er daar geen zien als bij de hardware alleen de 1394 netwerkkaart staat, want dat is een firewire aansluiting.\nNetwerkverbindingen in het configuratiescherm zal daarom ook leeg zijn.\n\nDe benodigde driver zal geinstalleerd moeten worden en dan is het inderdaad handig om het exacte merk en type van de laptop te weten.\nEn evt. bios controleren of hij daar misschien uit staat.
Link naar reactie
[QUOTE]BIOS-setup uitvoeren\nU kunt het configuratieprogramma alleen even na het opstarten van het systeem\nuitvoeren. Als het Notebook reeds is opgestart, schakel deze dan uit en start\nopnieuw op. Druk op de F2-functietoets om de BIOS-SETUP op te starten.[/QUOTE]\n\nUit de handleiding: [url]http://www.gebruikershandleiding.com/Medion-md-98300/preview-handleiding-450722.html[/url]\n\nEn als het schakelaartje stuk is dan is het logisch dat je dat kaartje niet opgang krijgt, dus inderdaad even kijken of je een optie hebt in het BIOS.\n\nNiek
Link naar reactie
Onder in het lijstje met drivers staan 2 WLAN drivers. Een voor Vista en één voor XP. Die voor XP downloaden, uitpakken en installeren.\n\nIn het bios zou mogelijk iets kunnen staan van WLan enabled.\n\nKijk ook bij apparaatbeheer: (rechtklik op Deze Computer dan > Eigenschappen, Hardware tab en dan Hardware. Kijk of daar gele vraagtekens of rode kruisjes bij apparaten staan. Zo ja vermeld even welke.\n\nNiek
Link naar reactie
Erik: chipsetdriver voor XP geinstalleerd. Niek: 2WLAN-driver XP geinstalleerd. In BIOS staat niets over WLan enabled (wel Wireless Radio, maar dat zal het niet zijn). Gele vraagtekens voor: Ander PCI-brugapparaat, Base-system apparaat (3 keer!), Coprocessor, PCI Device, SM-bsucontroller, USB-Device, Videocontroler (VGA-compatibel). Werkt nog niet. Ook vreemd: aansluiting met kabel via Powerline (Internet via stopcontact) werkt ook niet: hoe kan dat dan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...