Ga naar inhoud

tablet werkt wel op ziggo maar niet op online


Aanbevolen berichten

Ik heb een windows surface tablet die het op een ziggo internet verbinding bij de buren gelijk doet, echter bij ons waar we online hebben werkt het niet en kan ie geen verbinding krijgen.\r\n\r\nIk heb alle updates al gedownload.\r\nAlle instellingen vergeleken met een andere windows 8 laptop.\r\nGekeken of ie bij voorkeursnetwerken stond dit was niet het geval.\r\n\r\nWat kan ik nog meer doen om het ook met online werkend te krijgen?
Link naar reactie
Normaal gesproken maakt het niet uit welke provider je hebt om aan te melden op de modem/router.\n\nJe gaat op de tablet naar verbindingen en je ziet jou SSID (modem/router naam) en je krijgt de mogelijkheid om de 8 digit code in te voeren.\nAls dit is gebeurt dan heb je dus verbinding.\n\nJe zou moeten kijken of de modem/router van Het Net wel een wifi router is, zo ja let dan goed op de omgeving waar deze staat en of wifi wel is ingesteld op de modem/router.\nLet ook op storende elementen als magnetrons en andere apparaten waar een frequentie word uitgestuurd als sommige LED lampen o/a de verkleur lampen willen nog wel eens een stoor frequentie uitzenden.
Link naar reactie
Ga eens met uw surface op een plaats waar uw signaal zwakker is en probeer daar eens.\r\nIk heb ook problemen met mijn W8 tablet van een ander merk als ik dicht bij mijn AP ben.\r\nIk heb enkel problemen voor het starten van de verbinding, als ik verbonden ben is het geen probleem meer als ik dichter bij mij AP ga.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...