Ga naar inhoud

link in e-mails werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Als ik op een link klik in een e-mail dan gebeurt er niets meer. \r\nIk heb al gezocht op internet wat hier de oorzaak van kan zijn en mijn vermoeden is dat dit komt door google chrome ( wat inmiddels al is verwijdert). \r\ngoogle chrome gaf plotseling een blauw scherm weer, kon dit niet herstellen en heb google chrome toen verwijdert en nadien werkte de links in de e-mails ook niet meer. \r\nHoe kan ik dit herstellen? \r\nIk gebruik windows xp (32 bit) met internet explorer 8 en outlook express 6.
Link naar reactie
waarom oe6 opnieuw als standaard moet worden ingesteld...??? de tijdelijke aanwezigheid van chrome ontregelt dat niet.\r\nwaar het om gaat: de programmakoppeling van de url / hyperlink is niet meer aanwezig.\r\ndus zou het voldoende moeten zijn in \'programmatoegang en instellingen\' een browser als standaard aan te wijzen. overigens: in ie kan dat ook via internetopties.
Link naar reactie
[quote]en heb google chrome toen verwijdert en nadien werkte de links in de e-mails ook niet meer. [/quote]\nIn tegenstelling tot wat Falstring zegt, ontregelt de tijdelijke aanwezigheid van Chrome dat wel degelijk. Er blijkt een bug in te zitten waardoor bij het verwijderen van Google Chrome de instellingen voor de links niet meer teruggezet worden.\n\nLees maar hier:\n[url]http://answers.microsoft.com/nl-nl/office/forum/officeversion_other-outlook/deze-bewerking-is-geannuleerd-vanwege/ea5410e2-b0ec-45a7-b3e8-f68c405afd07[/url]\n\nEr is een oplossing voor:\n[url]http://support.microsoft.com/kb/823301/nl[/url]\n\nMocht dat niet helpen kun je de fixit eens proberen, die is weliswaar voor Outlook, maar best kans dat hij ook voor Outlook Express prima werkt:\n[url]http://support.microsoft.com/kb/310049/nl[/url]
Link naar reactie
@Falstring: Heb je de link gelezen die ik plaatste als antwoord naar jou toe? Volgens mij niet. Ja het gaat om die koppeling, maar ook ja dat wordt veroorzaakt door het verwijderen van Chrome.\n\n[quote]Dit probleem doet zich voor wanneer er niet meer correct in het register staat wat er moet worden gedaan met bepaalde bestandstypen en protocollen, met name html-gerelateerde. Dit gebeurt meestal wanneer een programma [b][u](in de meeste gevallen Google Chrome)[/b][/u] de eigenschappen van deze bestandstypen en protocollen zo aanpast dat deze geassocieerd worden met het betreffende programma. Dit gaat goed zolang dit programma ook op het systeem staat. Wanneer de software echter wordt gedeïnstalleerd maar de setup laat het na de wijzigingen in het register ongedaan te maken [b](zoals dat helaas dankzij slordig programmeerwerk bij Google Chrome het geval is)[/b] loopt men tegen deze problemen aan.[/quote]\n\nHeb het 2 weken geleden nog bij een familielid meegemaakt. Niets aan de hand Chrome geprobeerd, niets aan de hand.\nChrome netjes gedeinstalleerd, links werkten niet meer in Outlook, dus wel degelijk de tijdelijke aanwezigheid van Chrom die dit probleem veroorzaakt.;)
Link naar reactie
dit wordt wellicht wat theoretisch, maar ik blijf erbij dat chrome (hoe ergerlijk het zich soms ook gedraagt) géén fouten IN oe6 veroorzaakt. wel in windows, en daar heeft oe6 DUS ook last van.\r\nals je in oe (of welk programma dan ook) een hyperlink probeert te openen zegt dat program tegen windows: open dat voor me. en dat kan WINDOWS (omdat chrome WINDOWS heeft verminkt) dus niet voor dat programma uitvoeren.\r\nal zou je oe6 opnieuw installeren: de fout die chrome veroorzaakte in windows(!) gaat daarmee dus niet weg.\r\nen het was een opmerking in die richting die mij richting toetsenbord lokte...!
Link naar reactie
Daar is een Opa en als zijn kleinkinderen langs zijn geweest , installeren Tool bars en andere Browsers, Opa [ 84 jaar ] weet niet wat er gebeurt.\r\nVaak krijg ik op Maandag of Dinsdag een bericht dat mail versturen slecht werkt.\r\n\r\nVerwijderen van die handel en Outlook Express opnieuw als mail cliënt instellen heb ik dus al regelmatig gedaan.:D:eek::o
Link naar reactie
Theoretisch worden is niet altijd erg, soms is het gewoon handig om iets te weten, omdat het wel of juist niet tot een oplossing kan leiden.\n\n[quote]géén fouten IN oe6 veroorzaakt. wel in windows[/quote]\nDat ben ik helemaal met je eens.\nHet is inderdaad een fout die Chrome in windows veroorzaakt, waardoor o.a. Outlook en ook Outlook Express genoemd probleem krijgen.\n\nIk werd even op het verkeerde been gezet doordat je schreef:\n[quote]de tijdelijke aanwezigheid van Chrome ontregelt dat niet\"[/quote]\nIk dacht dat je hiermee bedoelde dat de tijdelijke aanwezigheid het link url systeem van windows niet zou ontregelen.\nMaar nu is duidelijk dat je bedoelde tijdelijke Chrome aanwezigheid OE niet ontregelde. Da\'s correct.\n\nDus het misverstandje is opgelost.;)
Link naar reactie
De link [url]http://support.microsoft.com/kb/823301/nl[/url] heb ik uitgevoerd echter bij regsvr32 mshtml.dll\r\nkrijg ik de melding: \"mshtm.dll is geladen, maar het ingangspunt DLL register is niet gevonden.\r\nDit bestand kan niet worden geregistreerd\".\r\nBij REGSVR32 msjava.dll krijg ik een soort gelijke melding.\r\nDe links in de e-mails werken nog niet.\r\n\r\nIk heb ook gekeken naar de link \"\r\nhttp://blogs.microsoft.nl/blogs/tonykrijnen/archive/2009/06/19/outlook-deze-bewerking-is-geannuleerd-vanwege-systeembeperkingen-dankzij-google-chrome.aspx\" maar deze gaat over windows vista en windows 7 en ik gebruik XP.
Link naar reactie
Had je het fixit programma al eens geprobeerd waar ik in de derde link naar verwees?\n[url]http://support.microsoft.com/kb/310049/nl[/url]\n\nZoals gezegd, dit is weliswaar voor Outlook, maar dat maakt in feite niet uit.\nJe moet dan de tweede Fixit nemen die op die pagina staat, de eerste is voor windows 8, de tweede is voor windows 7, vista en xp etc.\n\nIk durf te wedden dat het probleem daarmee voorbij is als je die gedaan hebt.
Link naar reactie
fixit had ik al geprobeerd, dit had geen resultaat.\r\nBij de volgende link [url]http://productforums.google.com/foru...nl/jtbMdcNx4uU[/url] stond iets over het verwijderen van google chrome in het register en daarmee ben ik een kleine stap dichterbij gekomen.\r\nAls ik nu op een link klik in een e-mail dan wordt er wel op gereageerd en kom ik op de start pagina van internet explorer terrecht (is in ieder geval iets).
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;637952]outlook express 6. \ndit programma weer als mail cliënt instellen[/QUOTE]\nDaarmee bedoelde Desperado dit venster:\n[ATTACH]17563[/ATTACH]\nDat zit in je Softwarescherm.\n\nKijk of die op \'Microsoft\' configuratie staat. Zelfs zo ja, zet hem dan eens op een andere (als dat kan), en doe OK, en vervolgens weer terug naar Microsoft en OK.\n\nKijk wat er onder \'[I]Aangepast[/I]\' staat, al denk ik niet zo veel omdat je browser en email cliënt van MS zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...