Ga naar inhoud

draadloos internet


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nMijn laptop wil ik niet dag en nacht aan laten staan, maar ik heb geen keuze meer.\r\nAls ik hem dichtdoe als ik wegga of ga slapen dan heb ik geen draadloos internetverbinding meer als ik hem weer open doe. Alles controleren, modem en router resetten en na 1 1/2 uur heb ik weer een verbinding. Sluimerstand en slaapstand helpen niet, zelfs niet afsluiten. Hier ben ik klaar mee. Wie heeft een tip?
Link naar reactie
\"[I]Zelfs afsluiten helpt niet[/I]...\" Ik vermoed en hardwareprobleem wat optreedt door temperatuursverschillen.\n\nWat je kan proberen (ik geef je 5% kans) is in apparaatbeheer kijken bij de Eigenschappen van de adapter, en onder de tab \'[I]Energiebeheer[/I]\' het vinkje weghalen bij \'[I]De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen[/I]\'.
Link naar reactie
Laatste driver voor de netwerkkaart ophalen bij de fabrikant?\nBijv. Acers hebben vaak een duidelijk betere wifi verbinding met de originele driver, dan met de driver die MS aanbied via updates. \n\nHoe sterk is je signaal? Als je de laptop veel dichter bij de router plaatst en dicht doet, heb je dan hetzelfde probleem?\n\nHeb je gekeken hoevel netwerken in jou buurt, jou netwerk kunnen verstoren, omdat ze op hetzelfde kanaal zitten? (met inssder) [url]http://www.metageek.net/products/inssider/[/url]\n\nHeb je mobiele apperatuur in de buurt van laptop of router liggen?\n\nEr zijn ze veel oorzaken te vinden voor verbindings problemen. Probeer eens iets uit.\n\nNiek
Link naar reactie
Zelfs afsluiten helpt niet? Weet je zeker dat je echt afsluit als je afsluit? Ruk de stekker er eens uit en druk tien tellen op de aan/uit knop en probeer opnieuw.\n\nIs er iemand in de buurt die internet opgaat met een USB-ontvanger die je effe kan lenen? Doet ie het wel naar behoren dan zal je wireless card brak zijn(?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...