Ga naar inhoud

Pagina op Facebook deactiveren


Aanbevolen berichten

Al heeft mijn probleem niets met het computerbeheer te maken, toch hoop ik dat er onder jullie zijn die mij kunnen helpen.\r\nOmdat ik dacht via een pagina bij Facebook een referendumvetorecht- systeem te kunnen bewerkstelligen,\r\nheb ik er een met die naam geactiveerd.\r\nToen bleek dat ik daar niets mee kon aanvangen, wilde ik die pagina deactiveren, maar kon daarvoor niet in contact met Facebook komen. Terwijl ook in de hulpprogramma\'s daarvoor geen aanwijzingen waren\r\nte vinden. Aldus is mijn hoop ik dat er van jullie kant advies kan worden gegeven.\r\nBij voorbaat vast mijn dank, Weetgraag
Link naar reactie
Klik op het sterretje in de blauwe balk bovenin. Kies account instellingen.\nKlik op help rechts onder in het scherm.\nKies in de linker rij \"Je account beheren\" \nKies \"Accounts deactiveren, verwijderen of herdenken.\nEn daar lees je o.a. dit:\n\n[QUOTE]Als je denkt dat je Facebook niet meer gaat gebruiken, kun je verzoeken om je account permanent te verwijderen. Bedenk wel dat je je account dan niet meer kunt activeren en dat je de inhoud of informatie die je hebt toegevoegd niet meer kunt ophalen. Misschien wil je eerst een kopie van je gegevens downloaden van Facebook. Als je je account dan permanent wilt verwijderen zonder hersteloptie, kun je je aanmelden bij je account en kun je dit formulier invullen. [/QUOTE]\n\nKlik in die tekst op \"dit formulier\".\n\nMaak het verhaal zelf af en kleur de plaatjes. (Zou Freek de Jonge zeggen) \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;636205]Klik op het sterretje in de blauwe balk bovenin. Kies account instellingen.\r\nKlik op help rechts onder in het scherm.\r\nKies in de linker rij \"Je account beheren\" \r\nKies \"Accounts deactiveren, verwijderen of herdenken.\r\nEn daar lees je o.a. dit:\r\nKlik in die tekst op \"dit formulier\".\r\nMaak het verhaal zelf af en kleur de plaatjes. (Zou Freek de Jonge zeggen) \r\nNiek[/QUOTE]\r\nHallo .Niekie30,\r\nVast beddankt voor je duidelijke reactie.\r\nZit echter met nog de volgende vraag,.\r\nIk ben al jaren op facebook actief onder de gebruikersnaam Antonius Johannes van Himbergen.\r\nAannemend dat dit ook in relatie tot een acount, vraag ik me af ofdat deze niet gelijk met de pas geactiveerde referendumvetorechtpagiina account zal worden verwijderd.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;636208]Ik neem aan dat het 2 apart aangemaakte pagina\'s zijn op FB, met elk een andere account naam en mogelijk ook een ander wachtwoord. \r\nIk heb even gekeken op je FB pagina van Van Himbergen maar ontdek geen enkele link naar de vetorecht pagina.\r\nWil je het zeker weten mail dan Facebook.\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Niekie30,\r\nZowel mijn gewone deelname aan Facebook als de toegevoegde pagina-referendumvetorecht hebben als acountnaam Antonius Johannes van Himbergen.\r\nZodat ik toch vrees dat bij het anuleren van de pagina-referendumvetorecht, ook het jarenlange gewone gebruik van Facebook zal worden opgeheven.\r\nVan Facebook heb ik geen E-mailadres, en kan dat ook nergens vinden.\r\nMet de vriendelijke groet en vast bedankt voor je advies.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;636266]Hier vind je heel wat over facebook .o.a. een telefoonnummer in amirik, maar dat zou ik niet bellen (beetje duur).\r\n\r\nMaar je kan toch zo\'n vragen formulier invullen?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Niekie30,\r\nIk heb eindelijk het probleem opgelost.\r\nDoor de juiste informatie bij \"Help\" iin te vullen - respect. \"pagina verweideren\" werd door verwezen naar\r\n\"toestemming beheren\" en vervolgens op \"je pagina verwijdern\" te klikken, bleek deze inderdaad verdwenen te zijn.\r\nNogmaals bedankt, je hebt die link gegeven met je opmerking \"over waarschijnlijk twee pagina\'s\".\r\nDaardoor drong tot me door dat Mijn acount op gewoon lidmaatschap bveruste, waar ik de pagina referendumvetorecht aan had toegevoegd.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...