Ga naar inhoud

Windows mail en gmail imap


Aanbevolen berichten

Ik probeer voor mijn moeder ook gmail zo in te stellen dat het met imap gesynchroniseerd word.\r\nDit werk bij mij super. Berichten die ik verwijder op mijn pc Zijn dan ook weg op mijn telefoon en tablet\r\n\r\nVoorheen stond dit dus ingesteld via pop. En op een of andere mannier is alles bewaard gebleven op de server van gmail.\r\nNu dat ik het via imap heb ingesteld staat de mail box op de computer in een keer vol met ongeveer 3000 berichten. Deze heb ik weggewerk door ze te verwijderen en de prullebak leeg te maken.\r\nMaar elke keer als er weer word gecontroleer op nieuwe berichten zijn ze weer terug. \r\nHoe kan ik ze permanent verwijderen zodat ze weg blijven.
Link naar reactie
Ik denk dat ik het nu voor mekaar heb. Maar ik krijg steeds deze foutmelding\r\n\r\nHet downloaden van kopteksten voor de map [Gmail] is niet voltooid. Kan [Gmail] niet op de IMAP-server selecteren. Het is raadzaam om de mappenlijst te vernieuwen, zodat deze synchroon is aan de lijst op de IMAP-server. Account: \'Gmail\', Server: \'imap.gmail.com\', Protocol: IMAP, Reactie van server: \'NONEXISTENT] Unknown Mailbox: [Gmail] (Failure)\', Poort: 993, Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCCD2
Link naar reactie
Bij mij gaat het gewoon goed.\r\nMaar op de pc van mijn moeder dus niet. Die gaat elke keer al die ouden berichten ophalen. En ik heb ook al een keer bij gmail ingelogt via de website. En daar kan ik al de ouden berichten ook niet terug vinden. Om ze eventueel op die manier te verwijderen.\r\n\r\nPc draait op vista, met het standaart mail mail programma
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...