Ga naar inhoud

Link in E-mail


Aanbevolen berichten

Na een kleine crash (is opgelost) kan ik een link als bijlage niet meer rechtsstreeks openen zoals eerst. Klik ik de link aan dan krijg ik het afdrukvenster te zien.\r\nKopiëer ik de link nu naar Internet Explorer dan krijg ik de juiste site wel.\r\nEen beetje omslachtig, maar het werkt wel.\r\nIs er een oplossing voor? Ik werk met WLM.\r\nB.v.b. dank.\r\nModelspoorder
Link naar reactie
Er kan er maar één als standaard ingesteld staan. Maar goed.\nHet beschreven probleem komt voor, als u Chrome heeft geinstalleerd gehad en weer hebt verwijderd. \n\n Om dit probleem op te lossen is het aan te raden om eerst de standaard waarden van Internet Explorer terug te zetten. Wanneer er nog gewerkt wordt met een oudere versie van Internet Explorer ( bijvoorbeeld versie 6 of versie 7), is het aan te raden om versie 8 te installeren.\n\nIn Internet Explorer 7 en Internet Explorer 8 zit de functie \"Fabrieksinstellingen herstellen\". Hierbij worden een aantal stappen gedaan om Internet Explorer weer goed te laten werken.\na. Klik in Internet Explorer op Extra (Rechts aan het einde) en kies voor Internetopties.\nb. Ga naar het tabblad Geavanceerd\nc. Klik op de knop \"Opnieuw instellen\" \n\nWerkt het dan nog niet dan zal in het register nog het \'\'en en ander moeten worden aangepast. \n\nLees even hier en pas met het bestandje het register aan:\n[url]http://www.wimvosautomatisering.nl/helpdesk/knowledgebase.php?article=44[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
Beste Modelspoorder,\r\nSchermafdruk maakt u als volgt :\r\n\r\n1. : druk op de \"print screen\" knop.\r\n2. : open het programma paint (Start --> Alle programma\'s --> Bureau accessoires --> paint\r\n3. : Druk de toetsen Ctrl + V tegelijkertijd in.\r\nu ziet nu dat de schermafdruk zich opent in paint.\r\n4. : Selecteer bestand opslaan als (willekeurige naam) en sla dit op als jpg bestand op uw buroblad.\r\n5. : Maak op deze pagina uw bericht aan en klik op het gele \"figuur invoegen\" icoontje.\r\n6. : Selecteer uw gemaakt copy schermafdruk (rechtsklik foto \r\nen voila, klaar is kees.
Link naar reactie
\'ZapGrab\' zal best een leuk werkend programma zijn maar het gedoe met verplichte installatie van allerlei balken en het verplicht instellen als startscherm van een bepaald software huis dat staat mij niet aan, zeker niet omdat ik niet eerst kan zien of het werkelijk werkt en dus de vensters die openen met rechts of links klikken ook werkelijk in beeld brengt.\r\nHet is een beetje als een hondje kopen zonder papieren met de belofte van de verkoper dat het beestje is ingeënt en ontwormt en HD vrij, en er dan na enkele dagen achter komen dat het niet zo is en het hondje voor dure behandelingen naar de dierenarts moet. [QUOTE]hondje = programma\r\n belofte = balk\r\n dure behandeling = het compleet opnieuw installeren van je PC[/QUOTE]
Link naar reactie
Probleem van TS is op te lossen door middel van Systeemherstel of door middel van dit [QUOTE]Is Internet Explorer ingesteld als standaardbrowser? Zorg ervoor dat het staat ingesteld op de standaardwaarden:\nOpen Standaardprogramma\'s , via menu Start of via het Configuratiescherm, klik op het eerste item:\n\"Uw standaardprogramma\'s instellen.\"\nNa enkele seconden komt er een lijst met programma . Klik op \"Internet\nExplorer \".[/QUOTE]\n\nDesperado e/a,\n\nAls ik zelf probeer te doen wat Niek vraagt aan TS \"een scherm afdruk maken\" dan lukt dit wel op de aangegeven manieren, maar je krijgt niet wat TS aangeeft \"het afdrukvenster\" in beeld als je de schermafdruk hebt opgeslagen of met het knip programma nadat je het hebt geknipt, sterker nog het afdrukvenster verdwijnt bij het aanraken van de van de eerste toets die je aanraakt dus is het onmogelijk om een schermafdruk met \"het afdrukvenster\" in beeld hier te plaatsen.\nOf TS moet het anders bedoelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...