Ga naar inhoud

USB Externe harde schijf niet meer leesbaar


Aanbevolen berichten

Nou dat weet ik nou net weer niet Antoinet. Ik weet dat je 1 of 2 dagen de gelegenheid hebt om wijzigingen aan te brengen in berichten en er gaat in principe geen enkel topic op slot.\nOm de onderwerp regel wel te kunnen wijzigen (binnen de gestelde 1 of 2 dagen) moet je in elk geval 1 nivo hoger in het forum gaan, waar je het lijstje ziet van de \"randapparatuur\" onderwerpen. \n\nNiek
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Deze thread van vorig jaar bood geen oplossing, maar betreft wel hetzelfde probleem.\r\n\r\nMijn oude PC had een harde schijf met 3 partities: C-, D- en P-. Windows 7 liep steeds vast omdat de harde schijf niet meer in orde was. Tijd voor een nieuwe PC. De oude harde schijf kreeg ik mee in een behuizing die ik via een snelle USB poort kon aansluiten. De voormalige C- en D- schijf zijn nu te benaderen als lokale schijf onder de letters I en J. De derde partitie heet nu lokale schijf K. [B]Die is niet te benaderen.[/B] Zowel met de verkenner als met Recuva zie ik schijf K wel, maar krijg ik de melding \r\n[CENTER]K:\\ is niet toegankelijk. \r\nToegang geweigerd.[/CENTER]\r\n\r\nWat nu?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...