Ga naar inhoud

Tips voor het maken van een website


Aanbevolen berichten

Hi,\r\n\r\nIk heb een website nodig voor mijn werk, ik ben ZZP\'er.\r\nHet ontwerp kan ik zelf aanleveren dat is allemaal geen probleem maar hoe krijg ik het op mijn website...? \r\nIk zit nu bij Strato / Basic Web. ( domein naam is geregistreerd ) \r\nAls ik wil starten zie ik allemaal frames, die ik absoluut niet wil!\r\n\r\nIk wil een witte achtergrond, geen frame dus. En daar wil ik mijn beeldvullende frame op plaatsen.\r\nIn eerste instantie wil ik 1 pagina met het frame en 1 doorklik pagina zodat je op pagina 2 komt.\r\n\r\nBij de volgende stap wil ik mijn website uitbreiden maar dat kan daarna wel, als ik voor nu maar zsm online ben.\r\n\r\nIk kreeg een tip om over te stappen naar Wheebly..\r\n\r\nTips zijn van harte welkom!\r\n\r\nDag!
Link naar reactie
Heb gekeken op de site van Wheebly.\nIs een mogelijkheid. Ik zie zo snel geen mogelijkheid om het te testen of het inderdaad zo eenvoudig is als wordt voorgehouden. Ook zie ik niets over prijzen.\nBedenk dat je geheel afhankelijk bent van de mogelijkheden die Wheebly biedt. Stel dat je een keer wilt verhuizen (of dat Wheebly stopt), dan heb je niets meer (zo lijkt het mij).\nDan is het misschien handiger om eens te kijken naar Joomla!, Wordpress of Drupal. Zijn in verschillende vormen cms-systemen. Zie overigens dat Strato Basic Web wel heel erg weinig ondersteunt. Ook geen mogelijkheden volgens mij voor genoemde CMS-systemen (werken doorgaans met database). Zou wel een \'sitebuilder\' bij moeten zitten.\n\nAan de andere kant: als je het tot 2 pagina\'s wilt beperken en niet met allerlei database aangelegenheden wilt gaan werken, zou je ook kunnen overwegen om het zelf te gaan maken. Zo moeilijk is HTML (en css voor de opmaak) niet.
Link naar reactie
Ik zou ook gebruik maken van wordpress, maar dat kan je op je huidige hosting niet draaien. \nWeebly is, wat mij betreft, voor een zakelijke site een no-go. \n\nWat ik zou proberen, is of Strato akkoord gaat met een upgrade naar powerweb, maar dan voor 3 euro per maand, voor een jaar. in plaats van 6 maanden 3 euro, en dan 6 maanden 6 euro. Dan heb je nameljk wel de mogelijkheid om een simpele wordpress site op te zetten. Het makkelijke van wordpress is dat je makkelijk dingen kan toevoegen/wijzigen.\n\nEen simpele Wordpress template kan ik je evt wel bij helpen.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze even rustig door. Het is nl allemaal abracadabra voor mij.\r\n\r\nIn principe wil ik voor nu 2 pagina\'s. Zodat ik online kan met mijn naam & portfolio. Daarna wil ik meerdere pagina\'s. Het liefst wil ik een boek waar je doorheen bladert. \r\n\r\nIk kan de frames zelf maken, ik kan het alleen niet op een website zetten..
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...