Ga naar inhoud

Objecten laten floaten/fixen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nIk maak een website met het programma webcreator. Nu heb ik een div object in de pagina op een bepaalde plaats. Dit is de code:\r\n
\r\n

vtolite

\r\n

Get\r\nAdobe Flash player

\r\n
\r\n\r\nNu wil dat dit object blijft staan op de plek ook wanneer de gebruiker naar beneden scrolt. Ik heb al meerdere tutorials gelezen etc maar ik kom er gewoon niet uit. Welke stukje code moet ik toevoegen hierboven om dit werkend te maken.\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=alli;632418]dank voor je reactie..wat bedoel je precies mee? Ik ben nogal een amateur als het ene beetje te technisch wordt....:)\n\nje bedoeld in het css bestand?\n[/QUOTE]\nJa, zoiets:\n\n[HTML]\n\n\n[/HTML]\n\nCSS:\n[CODE]\n#altContent {\n position:fixed;\n}\n[/CODE]\n\nOf je geeft alle elementen in die div een bepaalde positie:\n\n[CODE]\n#altContent a {\n position:fixed;\n}\n[/CODE]\n\n\n[URL=\"http://www.w3schools.com/cssref/pr_class_position.asp\"]Dit[/URL] is een goede website voor tutorials etc.\n\n[QUOTE=alli;632418]\nHet element is een js bestand..kan het daar ook? Ik kan daar wel dingen aanpassen...[/QUOTE]\n\nWelk element?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...