Ga naar inhoud

Gratis domeinnaam aanvragen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Met dit soort acties moet je altijd uitkijken. Gratis domeinnamen zijn vaak helemaal niet gratis, er zitten meestal wel addertjes onder het gras. Bovendien kost een domeinnaam niet zoveel, en moet je inderdaad vanaf het tweede jaar de normale prijs betalen. Als je je website enkele tientallen jaren aanhoudt, zal die besparing van hoogstens vijf euro het eerste jaar, weinig uitmaken.
Link naar reactie
Er bestaat niet zoiets als een gratis domeinnaam. Hooguit een gratis subdomeinnaam (zoals bijv. no-ip.org).\r\n\r\nTransip heeft ook wel eens zo\'n actie gehad voor een gratis domeinnaam voor het eerste jaar.\r\n\r\nJe kunt inderdaadna een jaar opzeggen of verhuizen, feit blijft dat je na een jaar betalen moet als je hem wilt blijven gebruiken en wat moet je nu met een domeinnaam voor slechts 1 jaar?\r\nDat is leuk voor een tijdelijke actie ofzo.\r\n\r\nEn zoals al hier genoemd is kun je met alleen een domeinnaam niets, dus moet je er ook hosting bij nemen.\r\nAl eens gezien wat de webhosting pakketten bij Argeweb kosten? Dan ben je elders een stuk beter uit.
Link naar reactie
Ik zie op die site nergens enige vorm van contactmogelijkheden, afgezien van een eenvoudig contact-formulier.\nGeen KvK nummer, geen telefoonnummer, geen adres.\nOok geen privacy-statement.\n\nVoor mij zou dat op voorhand al een reden zijn om er sowieso niet mee in zee te gaan. Dit nog los van de hierboven genoemde argumenten.
Link naar reactie
transip.nl daar heb je mogelijkheden om een domeinaam voor weinig centjes aan te maken. Ook kun je daar webspace erbij nemen. Ze hebben een goede service. Ik heb meerdere .nl domein namen voor nog geen 3 euro per jaar, per stuk. Als je al moeilijk gaat doen over een l...llige 3 euro voor een domeinnaam en dan nog via zo\'n vreemde site ben je verkeerd bezig.\r\n\r\nGratis is bijna nooit goed, er zit altijd wat achter. \r\nZelf heb ik een synology server draaien met verschillende sites, en een aantal domeinnamen. Voordeel is dat je alles zelf kunt beheren.
Link naar reactie
[quote]Ik heb meerdere .nl domein namen voor nog geen 3 euro per jaar, per stuk.[/quote]\r\nJa dat had je graag.\r\nDie 3 euro is alleen het eerste jaar, daarna is het 7,50 per jaar (excl. b.t.w.). Wel even goed lezen dat het om een actie gaat.;)\r\n\r\nIk doe zelf ook hosting maar als je voor het goedkoopst en best gaat, ga dan naar Antagonist, die is hier ook al vaker genoemd.\r\n30 europ er jaar inclusief alles (dus ook domeinnaam), meer dan voldoende ruimte en dataverkeer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...