Ga naar inhoud

internet overlast


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Tijdens het surfen erger ik en met mij vele mensen denk ik aan 2 zaken de laatste tijd.\r\n\r\n1- Als er ergens op internet op een site een stuk tekst staat worden bepaalde woorden in de tekst onderstreept. dat is een link. Het zijn dan woorden die gewoon in de tekst zitten en niet als link bedoeld zijn. Ik zat als voorbeeld vandaag te kijken op een site van powerbal, een soort massage bal om spieren te trainen daar stond het woord NIET onderstreept. Klik je daar op kom je bij lexa.nl terecht een dating site\r\n\r\nIk zit dit verschijnsel tegenwoordig op veel sites. Is er een programma om dit tegen te gaan?\r\n\r\n2- het volgende probleem is dat veel sites dagelijks vragen of je cookies accepteert Op ja klikken helpt niet volgende dag vragen ze het weer. Er moet een programma zijn dat automatisch cookies accepteert en deze berichtjes blokkeert, maar welk programma is dat eig?
Link naar reactie
Probleem 1: Kijk bij de invoeg toepassingen van IE en verwijder daar de overbodige rommel. \nDoe een volledige scan met malwarebytes [url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\n\nProbleem 2: De overheid heeft verplicht gesteld, dat sites het moeten laten weten als ze cookies willen plaatsen op je pc. Kennelijk heb je in je browser ingesteld staan dat je bij het afsluiten alle cookies wil verwijderen. Inderdaad krijg je ze dan de volgende dag weer voor de kiezen.\nIk accepteer gewoon en ruim ze niet op. (Ja 1 keer per 3 of 4 maanden).\nDan hoef je op elke site maar 1 keer te accepteren.\n\nNiek
Link naar reactie
Soms wordt er sneaky een toolbar meegeleverd bij het downloaden van iets en dan worden woorden onderstreept en gelinkt naar elders.\nKijk eens in je configuratiescherm onder software of programma\'s\n\nBij CCleaner kun je het verwijderen van cookies eenvoudig uitschakelen\nOp onderdeel Cleaner > Windows en dan IE >Cookies (niet aanvinken)
Link naar reactie
Als je op die link klikt opend zich een venster, rechts onderin staat een vraagteken als je daarop klikt opent zich een lap engelse tekst met daarin ergens een afmeld link of iets in de trand van \"subscribe\" daar kun je je afmelden van die links.\n[URL=\"http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=100500\"]Dit topic gaat er ook over [/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...