Ga naar inhoud

kan ik data terughalen van geformatteerde externe schijf? ?


rudibie

Aanbevolen berichten

Ik heb een externe schijf met wachtwoord. Vervolgens heb ik een schoonmaak programma op de computer laten draaien. Als het w-woord niet is ingegeven zegt de computer dat de schijf geformatteerd dient te worden. Dat zal gebeurd zijn. Ik krijg via Recuva wel wat fotoos en films terug echter ik weet dat er avi bestanden op staan. Hoe krijg ik die (evt betaald) terug?
Link naar reactie
Je kan nog een poging doen met https://nl.easeus.com/ppc/harde-schijf-herstellen.html?gclid=EAIaIQobChMIyYHD8KmN2wIVF_EbCh1nnQ9LEAAYAiAAEgIMTfD_BwE Maar persoonlijk heb ik ZEER goede ervaringen gehad met https://7datarecovery.com/ Deze laatste kan ontzettend veel tijd in beslag nemen maar het heeft mij goed geholpen. Ruime hoeveelheid data terug van een gepartitioneerde schijf die was geformatteerd en weer gevuld met een nieuw besturingssysteem! Trouwens, hoe graag wil je je data terug (ALS dat nog mogelijk is!!!)?
Link naar reactie
Er is wel het eea terug maar de gratis versie laat niet zien wat ik terug heb gehaald. In ieder geval zie ik niet de namen die ik aan de films heb gegeven. Wat heb je me aan persoonlijke mogelijkheden te bieden? Met recuva zie ik alle namen van de films terug. ook op de vaste harde schijf echter bij afspelen gebeurd niets.
Link naar reactie
Ik heb al de nodige schijven onder handen genomen en al aardig wat data terug kunnen krijgen. Tot aan een schijf toe die ZO heet werd dat ik 'm in de ijskast heb moeten leggen bij het recoveren anders liep die na een minuut of twee weer helemaal vast! Volgens de zogenaamde "kenners" is dat onzin maar bij mij werkte het! Ik werk dan ook niet theoretisch maar alleen praktisch. Ik moet even ergens een tijdelijk accountje aanmaken, dan kan je persoonlijk contact opnemen. Ik kom er op terug. Bedenk wel: Ik maak NOOIT beloften over resultaten!!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...