Ga naar inhoud

outlook blijft soms 'hangen'


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik draai op W7 Home premium. Alle updates zijn binnengehaald.\r\n\r\nIk heb soms dat als ik afsluit, ik het scherm te zien krijg, dat Outlook 2007 nog gesloten dient te worden. (weet uit mijn hoofd niet wat er in de knoppen staat op dat moment)\r\nIk dacht iets van [I]nu sluiten en annuleren[/I] \r\n\r\nAls ik op nu sluiten klik moet ik nog een keer op [I]ja[/I] klikken en dan sluit de laptop verder gewoon af.\r\n\r\nHet is op onregelmatige momenten. Zo heb ik er zeker de afgelopen 2 a 3 weken geen last avn gehad en nu ineens 3 dagen achter elkaar.\r\n\r\nIs er een manier om dit te omzeilen? Of om te zorgen dat ik een \'tweak\' toepas, zodat dit soort programma\'s vanzelf afsluiten.\r\n\r\n(Ik heb ooit bij XP een tweak uitgevoerd dat de afsluittijd aangepast werd.)
Link naar reactie
MS Outlook, controleert standaard op de 10 minuten, of er nieuwe email is, als je het opgestart hebt. Ik weet niet of je, als je de laptop afsluit MS Outlook nog hebt openstaan, maar dan is het goed mogelijk, dat er net een \"nieuwe email\" actie bezig is.\n\nVerder is elk email programma gevoelig voor te veel mail in de inbox, verzonden mail map en de map Verwijderde items.\nAls 1 van de 3 boven de ongeveer 1500 emails zit, gaat Outlook daar vaak wat moeite mee hebben, tot zelfs vastlopers aan toe. \n\nMaar ook bij mij gebeurt het wel dat W7 bij het afsluiten met een melding komt over iets waar het mee bezig is. Die verdwijnt zo snel, dat ik niet eens kan lezen wat er staat en daarna sluit het ding gewoon af.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...