Ga naar inhoud

Win7 tijdelijk profiel


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe je die installatie hebt gedaan, maar dit is verre van normaal. \nIk zou hem opnieuw doen.\nDvd erin. Opstarten vanaf die dvd. Alle partities verwijderen. Eén nieuwe partitie aanmaken (tenzij je de hele schijf wil gebruiken) en installeren die hap. \nIk maak nooit een ww aan, bij het installeren van W7 dus dat is beslist niet de oorzaak.\n\nWil je niet opnieuw installeren, dan maak je een nieuw account aan, met admin rechten. Start opnieuw op en je schakelt het admin account uit (als dat lukt.)\n\nNiek\nNiek
Link naar reactie
Sinds wanneer krijg je nog een DVD bij een nieuwe laptop? Er hoeft (bijna) niets te worden geïnstalleerd, alleen afmaken. Ik heb dit eerder gehad bij een nieuwe laptop met Vista, toen heb ik er een standaard account bijgemaakt, heb je bijna evenveel rechten als een administrator, is bijna vijf jaar geleden en nooit tegen een probleem aangelopen. Ik dacht hier een \"nerd\" te vinden die een oplossing weet voor ik weer een standaard account aanmaak.
Link naar reactie
Zou toch maar proberen een nieuwe account aan te maken als admin.\r\n\r\nDan raak je niets kwijt.\r\n\r\nEn een Nerd die vind je hier niet , wij zijn allemaal hobbyisten die gewoon op een simpele manier ,in onze eigen vrije tijd proberen te helpen . ;):)\r\n\r\nVerder word toch altijd geadviseerd door de fabrikant ,om herstel dvd\'s te maken.\r\n\r\nDie melding heb je vast ook wel gekregen.\r\n\r\nEn een W7 DVD lenen is natuurlijk ook een goede optie.
Link naar reactie
[QUOTE=dakota;622534] Ik heb dit eerder gehad bij een nieuwe laptop met Vista, toen heb ik er een standaard account bijgemaakt, heb je bijna evenveel rechten als een administrator, is bijna vijf jaar geleden en nooit tegen een probleem aangelopen. Ik dacht hier een \"nerd\" te vinden die een oplossing weet voor ik weer een standaard account aanmaak.[/QUOTE]\r\n\r\nJammer dat je teleurgesteld bent, maar ik denk toch dat je iets niet goed doet.\r\nRaar, dat je het ook al eerder hebt gehad. Normaal zet je een nieuwe laptop aan, terwijl de voeding aan de 220 hangt. Je kiest een keer land en toetsenbord indeling en de taal van de installatie. Daarna geef je wat vinkjes op de software overéénkomsten en de rest wordt gedaan. \r\nHeb je de installatie soms onderbroken? \r\n\r\nIk denk dat ik zo\'n 200 nieuwe laptops heb klaar gemaakt voor gebruikers en ik ben dit nog nooit tegen gekomen.\r\n\r\nTer eerste kan je zelf recover dvd\'s maken, maar ook door het indrukken van een toets bij het opstarten, kan je de installatie gewoon even opnieuw doen. \r\n\r\nHier een lijstje:\r\nAcer: ALT + F10\r\nAsus: F9 (eerst dient u in BIOS Fastboot uit te schakelen)\r\nHP/Compaq: F11\r\nMSI: F3\r\nSamsung: F4\r\nSony: F10\r\nToshiba: F8\r\nPackerd Bell : F11\r\n\r\nMocht je merk er niet bij staan, noem het even en er wordt even gezocht welke toets je nodig hebt.\r\n\r\nOverigens geeft Dell nog steeds DVD\'s bij de laptops uit, volgens mij, maar de meeste niet meer.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik vul nooit een wachtwoord daar in. Dat mag de eigenaar des gewenst later zelf doen. \nMaar dat mag geen enkel verschil maken. \nTijdens de installatie moet je een naam aan de pc geven en even later een gebruikers naam. Ik ga geen ww ingeven, want na 3 series updates wordt je toch moe van het wachtwoorden tikken. \n\nNoem jij de eerste gebruikers soms \"adminstrator\"? Want dan gaat het zeker mis. Dat is (samen met \" Gast \" )een beschermde naam in de huidige Windows versies. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;622625]Ik vul nooit een wachtwoord daar in. Dat mag de eigenaar des gewenst later zelf doen. \nMaar dat mag geen enkel verschil maken. \nTijdens de installatie moet je een naam aan de pc geven en even later een gebruikers naam. Ik ga geen ww ingeven, want na 3 series updates wordt je toch moe van het wachtwoorden tikken. \n\nNoem jij de eerste gebruikers soms \"adminstrator\"? Want dan gaat het zeker mis. Dat is (samen met \" Gast \" )een beschermde naam in de huidige Windows versies.\n\nNiek[/QUOTE]\n\nIk krijg er een rode kleur van, zo eenvoudig was het.\nEen nieuw Administrator account aangemaakt, herstart gedaan en het eerste account verwijderd, klaar. In elk geval bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...