Ga naar inhoud

W7 Home Premium Spaans ISO


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\nOmdat een vriend van mij z\'n laptop compleet in de soep is gedraaid ben ik nu op zoek naar een (link naar een) Spaanstalige bootable DVD\\ISO van een Windows 7 Home Premium. Ik heb de laptop tijdelijk aan het werk door er de NL versie ervan op te zetten, maar die weigert, en dat was natuurlijk te verwachten, de activeringscode die onder op de laptop staat. Geen gekraakte versie dus. Mocht je toevallig er zelf zo eentje hebben en kan en wil je die kopieren, neem dan even contact op via PM met mij.\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=pietnoe;621841]Met dat programma kun je ook de Ned W7 activeren.\nDus heb je die Spaanse ISO niet nodig.[/QUOTE]Maar dat is dus waarschijnlijk niet legaal en dat is dus niet wat zij willen, daarbij spreken ze niet erg goed Nederlands, dus is een Spaanse versie een pré.\nTrouwens ook als ik je rar zonder virusscanner binnenhaal, wordt \'ie na het herstarten van de scanner er als nog uitgegooid, dus laat maar. Wel bedankt voor de moeite, maar ik zoek toch maar even verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...