Ga naar inhoud

xp probeert op te starten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

heb nog een oude pc staan met xp erop.nu probeert hij op te starten rnaar na enige tijd verdwijnen mijn pictogrammen en komt er een info scherm in beeld van kan niet verzenden gevolgd door een bericht dat hij wil verzenden aan microsoft security voor na te laten kijken om wat voor file het gaat .en het gaat om een file met deze naam.CXYLEKCB.EXE wat ik ook doe na het verzenden van dit file doet mijn pc niets meer.Ook in veilige modus start hij niet meer op.Wat nu is het een virus dat ik binnengehaald heb:confused:
Link naar reactie
Lijkt toch wel heel erg op een virus.\r\n\r\nJe kunt [url=http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=222&t=5927]deze[/url] (klik) methode ook gebruiken. Is wel voor een ander virus maar dat maakt in principe niet uit.\r\nHet is een mooie uitleg hoe je de Kasparsky Rescue cd kunt gebruiken en wat je evt. daarna nog kunt doen incl. verwijdering van die .exe file.\r\nDie handleiding is echt duidelijk incl. afbeeldingen, dus dat is beter dan met in schrijftaal kan uitleggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...