Ga naar inhoud

opstarten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Foto?\n\nEn nee usb zenders en ontvangers hebben geen schijfruimte beschikbaar.\nHet is een schijf van 1 TB en een schijf van 2 TB. Ik vermoed dat die aan de pci kaart hangen uit de vraag in het andere topic.\n\nMaar het is normaal dat het bios laat zien welke hd\'s het ziet.\nHet is niet normaal dat je dan kunt kiezen van welke schijf je op kunt starten.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;621279]Foto?\r\n\r\nEn nee usb zenders en ontvangers hebben geen schijfruimte beschikbaar.\r\nHet is een schijf van 1 TB en een schijf van 2 TB. Ik vermoed dat die aan de pci kaart hangen uit de vraag in het andere topic.\r\n\r\nMaar het is normaal dat het bios laat zien welke hd\'s het ziet.\r\nHet is niet normaal dat je dan kunt kiezen van welke schijf je op kunt starten.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nNu snap ik het.\r\nEerst zie je de schijven op het moederbord.\r\nDaarna, in het volgende beeld, de schijven op de PCIe kaart.\r\nBedankt voor de hulp.\r\n\r\nNog 1 vraagje, de HD op de PCIe kaart, de 1 TB schijf, zat eerst op het moederbord.\r\nZit nu op de PCIe kaart.\r\nKan deze ook voor de vertraagde opstart zorgen?
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;621323]In je andere topic met de vraag over traag opstarten geef ik hier 2 keer een testprocedure voor op. Ik lees nog nergens dat je dat ook hebt uitgeprobeerd en wat het resultaat daarvan was. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nSorry Niekie30, die moet ik nog doen.\r\nDoordeweeks zit ik zelden op mijn computer thuis.\r\nDus ik probeer het dit of volgend weekend.\r\n\r\nMijn dank voor het geven van de test procedure.
Link naar reactie
Alleen de schijf van 680 GB van Samsung gaf een versnelling.\r\nDie heb ik nu losgekoppeld.\r\nOpstart nu in ongeveer 40 seconder, vind ik ok.\r\nHet is nu eenmaal wel een SATA 2 (300 MB) bus op mijn MSI moederbord.\r\nMet een nieuw moederbord, wordt hij veel sneller. Maarja, dan moet ik ook een andere processor en geheugen erbij kopen. Dat is snel 400 a 500 euro. En dan wel natuurlijk 64 bits Windows 7.\r\nNu Windows 7 32 bits. 4 GB geheugen.\r\nMisschien iin de toekomst, wie weet.\r\n\r\nMijn dank is zeer groot voor alle hulp en tips die ik heb gekregen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...