Ga naar inhoud

Updates


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik krijg een foutmelding bij opdates.\r\nHij wil geen updates installeren.\r\nZie ook mijn vraag bij SSD traag.\r\n\r\nOok Flash van Adbobe werkt niet, krijg steeds de melding en als ik hem wil installeren krijg ik de melding dat er iets fout gegaan is. De melding blijft wel komen dat hij hem wilt installeren.\r\nHeel erg iritant moet ik zeggen.\r\nDit had ik niet.\r\n\r\nHij is geactiveerd, via de telefoon met een hele berg cijfers.\r\n\r\nOok Microsoft Essentials kan niet alles installeren, in dit geval de mailware etc.\r\nDus geeft ook een foutmelding.\r\n\r\nIk wordt er helemaal gek van.\r\n\r\nAutomatiche updates werkt niet, is wel ingeschakeld.\r\n\r\nCode 80072F8F\r\n\r\nWat moet ik doen?\r\n\r\nIk wil de updates, want SP1 zit er ook nog niet op.\r\n\r\n---\r\n\r\nOok microsoft Essentials updates werken niet.\r\nAbode blijft maar komen, maar werkt niet.\r\nAls ik op Updates zoeken van Microsoft klikt, krijg ik de bovenvermelde foutmelding.\r\nFixit van Microsoft helpt niet.\r\nSP1 er handmatig opgezet, maar probleem blijft.\r\n\r\n---\r\n\r\nWie kan mij helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...