Ga naar inhoud

Strepen op het scherm.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Tot mijn vakantie werkte mijn PC prima, alleen na de automatische update´s van 14 augustus krijg ik bij het opstarten allemaal verticale strepen op het beeldscherm en een soort van schaduw van de icoontjes en cursor op het bureaublad. Bij het opstarten zie je dat hij ook de de letter niet allemaal weergeeft en ook het scherm van het moederbord bij het opstarten gaat niet goed.\r\n\r\nAls ik vervolgens een systeemherstel doe en het weer terugzet naar juli en de boel weer herstart is het weer goed. Waar kan dit aan liggen? Het zijn naar mijn idee alleen veiligheids update´s die hij installeert.
Link naar reactie
Ik kom er nu achter dat na de PC een poosje te hebben laten draaien met de strepen en hem dan weer op nieuw op te starten het ook weer voorbij is.\r\nWel geeft de pc met Everest en PC wizard een temperatuur aan van 112 graden op de TMPIN1, wat is die TMPIN1\r\n\r\nTMPIN0 36 graden\r\nTMPIN2 22 graden\r\nVideokaart temperatuur is 46 graden\r\nCPU rond de 35 graden\r\nharde schijven 25 graden\r\n\r\nIn rustige toestand, de overige temperaturen lijken mij dus wel normaal
Link naar reactie
TMPIN1 is een temperatuursensor of -aansluiting op je moederbord. In dit geval lijkt het er op dat er of geen sensor is aangesloten of dat deze niet correct werkt. Gezien de overige temperaturen is het onmogelijk dat het ergens in je computer 112 graden is, dus het is niets om je zorgen over te maken. De overige temperaturen is niks mis mee.\n\nWat het probleem is zou ik zo niet weten. Lijkt alsof er iets mis is met de videokaart. Ik zou in ieder geval de drivers van de videokaart eens opnieuw installeren en als dat niks uit haalt ook eens een ander beeldscherm proberen om uit te sluiten (of vast te stellen) dat het daar aan ligt. Als je meerdere aansluitingen hebt om een beeldscherm aan te sluiten op je videokaart zou ik ook daar eens een andere proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...