Ga naar inhoud

zelf activerende spatie


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Om de zoveel tijd, kan om de 2 minuten of om de 10 minuten zijn, activeert mijn spatiebalk zichzelf. Hoe verhelp ik dit?\r\n\r\nIk heb op mijn laptop al nl/VS toetsenbord verwijdert (config)en opnieuw toegevoegd, maar dit heeft niks opgelost. Ook dacht ik dat het aan mijn gamepad (G13) lag, maar ook al deze niet aangesloten etc. is heb ik de automatisch spatie\'s ook.\r\nDaarnaast is het ook niet even één spatie maar zo’n 5 a 6 spaties achter elkaar. \r\n\r\nHet zou fijn zijn als iemand mij hiermee kan helpen.
Link naar reactie
Ik zou niet met naalden aan de gang gaan. Met een laptoptoetsenbord heb je grote kans dat je dan direct in de onderliggende printplaat zit te porren.\nIn de meeste gevallen kun je laptoptoetsen er gewoon aftrekken, even vanaf de voorkant je nagel eronder. De spatiebalk is overigens wel een van de meest lastige toetsen om terug te plaatsen, omdat er nogal wat mechaniek onder zit, dus kijk tijdens het lostrekken meteen hoe alles zat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...