Ga naar inhoud

verse install nieuwe laptop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=FooBar;620931]Voordeel is wel dat alle versies op de Win7 dvd staan, en dat de key bepaalt welke versie geinstalleerd gaat worden. Dus je hoeft alleen op de hoeveelheid bits te letten, daar zijn wel verschillende dvds voor.[/QUOTE]\n\nVolgens mij was dat bij Vista wel het geval en zeker bij een aantal niet legale dvd\'s van Windows 7 die in omloop zijn.\nMaar ik heb toch echt verschillende originele dvd\'s met Home, en pro etc. \nDaarbij weet ik zeker dat de 32 bit en de 64 bit echt verschillende dvd\'s zijn. \nDe rest heb ik het niet bij geprobeerd. \nMaar als er op de dvd staat W7 Home P 32 bit, dan krijg je er echt geen 64 bit versie uit. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;620956]Daarbij weet ik zeker dat de 32 bit en de 64 bit echt verschillende dvd\'s zijn. [/QUOTE]\r\nKlopt, dat geef ik ook aan.\r\n\r\nVerder is het zelfs nog sterker dan ik eerder vermelde: niet alleen staan alle versies op de dvd, ze worden ook op je computer gezet. Hetgeen waar je volgens de key geen recht op hebt wordt uitgeschakeld. Zie [url]http://windowsteamblog.com/windows/archive/b/windows7/archive/2009/02/04/a-closer-look-at-the-windows-7-skus.aspx[/url]\r\nDe \"anytime upgrade\" kan dan worden uitgevoerd zonder dat je de windows dvd nodig hebt.
Link naar reactie
Nah.... daar gaan we dan Foobar, met alles op 1 dvd van 64 bit. Nee ik ben het nog steeds met je eens.\nHoewel ik hier echt gekochte versies heb liggen van Home premium, pro en Ultimate. Ik heb het echter nog nooit uitgeprobeerd. \n\nWat er dan bij TS aan de hand is weet ik ook niet.\nWas het wel een originele dvd? Niet dat dat eigenlijk iets uitmaakt, als de kopie goed is gemaakt.\n\nGeen foutje gemaakt met het lezen van het serial. ?\nIk vergis me regelmatig in de B en de 8, danwel de Q en O en soms zelfs de G en 6. Ze zijn zo klein die letters, of vaak bij een laptop heel vaag, omdat zo\'n ding op schoot gebruikt is. \nEnne mijn ogen worden er ook niet jonger op. Bovendien moet ik een nieuwe bril halen, dan wel ik koop gelijk een hond.... :-)\n\nNiek
Link naar reactie
@ Niek:\nFoutje gelezen bij de serial.\nDe laptop is nog kraaknieuw, de serial was met leesbril en het licht boven tafel goed te lezen. Diverse keren gecheckt.\n\nDe dvd die gebruikt heb was een kopie.\nIk kan binnenkort een originele van iemand lenen.\n\nIk denk dat ik nog steeds een verkeerde versie had.\n\nOverigens door mijn geexperimenteer moest ik de recovery gebruiken en kon kiezen voor een minimale image terugzetten. \nDat heb ik gedaan en kreeg alleen Windows 7 met alle drivers.\nAl die reclameshit bleef weg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...