Ga naar inhoud

Service pack 3 voor Vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Windows update meldt dat ik een Beveiligingsupdate voor microsoft XML Core Services 4.0 Service pack 3 moet installeren.\r\nOp de website van Microsoft zelf vind ik dat Service pack 2 het laatste service pack is voor Vista. Wel is er voor Windows XP een service pack 3.\r\nIk ben onzeker over het al dan niet installeren van deze update aangezien de installatie nadien niet ongedaan gemaakt kan worden.\r\nWat doe ik het beste?\r\nIrene
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;620854]Als je dit leest: [URL]http://support.microsoft.com/kb/324460/nl[/URL] blijkt dat je hem niet echt nodig hebt. \nHet is geen service pack voor Vista, maar voor een onderdeel daarvan. \n\nNiek[/QUOTE]\n\nKan zijn, maar als er een Service Pack voor die functie binnenloopt via Windows Update, dan wil dat dus wel zeggen dat je dat al geïnstalleerd hebt. En omdat dit een beveiligingsupdate is, heb je die dus wel degelijk wél nodig.\nHet kan zijn dat je die functie niet gebruikt, maar het hoeft ook niet gebruikt te worden om toch een lek te kunnen bevatten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...