Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2012 Delen Geplaatst: 10 augustus 2012 Hallo,\r\n\r\nmomenteel heb ik de \'Experia Box Thomson TG787v\' en hoorde van KPN en Budget phone dat het niet mogelijk is om VOIP te bellen via Budget phone, omdat KPN de poort daarvoor blokkeert.\r\n\r\nKomt dit alleen door de modem?\r\nZou ik een andere modem aan kunnen schaffen zoals een oudere versie of een nieuwere ?\r\n\r\nDe nieuwere versies zijn:\r\n\r\nZTE H220N\r\nArcadion 7519\r\n\r\nDe oudere versies zijn de Speedtouches\r\n\r\nZelf heb ik er weinig verstand van en vroeg mij dus af of het alleen door de modem komt en dus gewoon de modem moet vervangen voor een nieuwere of een oudere versie die die poorten niet blokkeert of dat dit door KPN komt en dus gewoon een ander internetabonnement moet hebben.\r\n\r\nWat raden jullie mij aan en als het wel met een andere modem kan, welke?\r\n\r\nWil een VOIP abonnement bij Budget Phone aanschaffen (nog niet gedaan), maar pas wanneer ik weet dat het wel mogelijk is.\r\n\r\nBij voorbaat dank voor jullie hulp!!!\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nNick Leben Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2012 nee dat zal niet in je modem ingesteld zijn, maar bij kpn dicht gezet zijn. dus kpn moet zelf de poort open zetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 Dubbelpost zie [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=74547[/url]\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 Het telefoon deel van KPN gaat al geruime tijd over IP (VOIP) dus zullen zij geen andere telefoonprovider als Budget phone op hun modem laten.\r\n\r\nMaar [URL=\"http://www.skype.com/intl/nl/get-skype/\"]Skype[/URL] en [URL=\"http://mumble.sourceforge.net/\"]Mumble[/URL] werken perfect, mijn zoon gebruikt beide (kosteloos) en \"belt\" de gehele wereld rond met zijn Game vrienden en vriendinnen.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 KPN is een zeur provider. De klant moet gewoon zelf kunnen bepalen of hij wel of niet een andere voip provider (erbij) neemt.\r\nHet is me niet bekend of KPN het inderdaad dicht heeft gezet, maar het zou me andszijds niet verbazen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 Providers zeuren altijd, soms met mooie woorden, maar het gaat altijd alleen om de centen van de klant.\nElke provider heeft zijn/haar eigen strategie, daar komt ook nog bij dat servicedesk medewerkers alles uit/van een klapper(laptop) beantwoorden, soms tref je een echt goede die je dan ook 1,2,3 helpt met de juiste info. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 Klopt, desondanks is KPN toch de grootste zeur provider. Zij zijn toendertijd van de ADSL providers ook als eerste begonnen met het dichtzetten van poort 25, toen met het modem (ongeveer tegelijk met Wanadoo), beperken van internet op de GSM\'s, nu dit met voip weer.\r\nMet de vervelende dingen begint KPN normaliter het eerst.\r\n\r\nHet rare is alleen dat providers eigendom van KPN, zoals xs4all en Telfort toch gewoon hun eigen gangetje gaan, zo is poort 25 uitgaand bij Telfort bijv. gewoon nog open. Het is maar een voorbeeld van de vele.\r\n\r\nDe helpdesken is weer een verhaal apart, die zijn vaak of in elk geval grotendeels ondergebracht bij andere partijen zoals 24help waar UPC en Ziggo onder andere zitten.\r\nAangezien de meeste callcenters met uitzendkrachten werken is het dus ook zo dat ze die het eerst leren een lijstje af te werken wegens gebrek aan fatsoenlijke kennis.\r\nMensen met kennis aannemen word immers te duur. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2013 Wie heeft er ervaring met VOIP van budget phone? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2013 Kloet000 je breekt in op het topic van een ander, wat bovendien al ruim een jaar geleden afgelopen was. \nStart een eigen thread.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2013 weet nog even niet hoe dat moet hier Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2013 Gewoon hier klikken:\n[url]http://forum.computeridee.nl/forumdisplay.php?f=153[/url]\n\nEn dan links boven op nieuw onderwerp of \"new thread\" klikken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen