Ga naar inhoud

HTML website maken...


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=JesperKlip;613787]maar misschien is het niet genoeg als ik gisteren heel de avond tot 10 uur zit te zoeken? [/QUOTE]\nWelke zoektermen heb je gebruikt dan?\n\n[QUOTE=JesperKlip;613791]Zeg alsjeblieft niet dat ik me er niet voor inzet enz.. dat doe ik wel....[/QUOTE]\nIk wil je met alle plezier geloven, maar die links die hierboven staan had je volgens mij zelf ook vrij gemakkelijk kunnen vinden. Vandaar mijn twijfel.\n\nRoulerende foto : wat heb je gekozen. Een [i]slideshow[/i] (foto\'s die op de pagina rouleren) of een [i]random foto[/i] als de bezoeker op de pagina komt?\nOok hiervoor is, volgens mij, met Google redelijk eenvoudig redelijk veel info te vinden. En anders heb je misschien in je zoekopdracht wat aan de [i]woorden[/i] ;-)
Link naar reactie
[quote]maar misschien is het niet genoeg als ik gisteren heel de avond tot 10 uur zit te zoeken? terwijl ik allang naar bed moest.... [/quote]\r\nAldus Jesperklep om 18:59 gisteren.\r\n\r\n[quote]sorry, ik weet nu wat css is...\r\nEn heb nu de hele avond zitten zoeken voor die roulerende foto maar heb niks gevonden...[/quote]\r\nAldus dezelfde persoon om 19.31 gisteren.\r\n\r\nDe \"hele avond\" is dus een half uur?\r\n\r\nLoL... Type in google eens in:\r\nroulerende foto css\r\n\r\nEn ziedaar... link 2, 3 en 4.\r\nIn 4 staan er ook nog een paar voorbeelden bij...\r\n\r\n[quote=Obelix]Ik wil je met alle plezier geloven, maar die links die hierboven staan had je volgens mij zelf ook vrij gemakkelijk kunnen vinden. Vandaar mijn twijfel.[/quote]\r\n@Obelix: gezien mijn bovenstaande bevinding is het bij mij al meer dan twijfel, dus ik ben pleitmans uit dit topic. Geduld is een schone zaak.;)
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;613985]Bekijk je website ook eens in een andere browser dan Internet Explorer.\r\n\r\nAls je je dan afvraagt waarom de foto\'s niet goed gaan: gebruik een / in plaats van een \\.[/QUOTE]\r\n\r\nNee ik heb ingesteld dat het om de 2 seconden wisselt...\r\nMoet ik nog veranderen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...