Ga naar inhoud

HTML website maken...


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

mn website is nou niet egt zo bekent dat re veel gasten behalve jullie en familie en vrienden op komen...\r\nEn dit was alleen een \'\'oefenproject\'\' dus later als ik echt sites ga bouwen dan zal ik het anders doen...\r\nIk heb ook gekeken voor een script dat mensen accounts kunnen aanmaken maar dat is nog veeeel te moeilijk hahahaha:P\r\nEn ik heb toch wel gewoon toestemming om jullie link te gebruiken? (zie onderaan home pagina)
Link naar reactie
[QUOTE=JesperKlip;614108]En ik heb toch wel gewoon toestemming om jullie link te gebruiken? (zie onderaan home pagina)[/QUOTE]\n\nTja, het is niet in opdracht van computer idee. Meer \"naar een suggestie van bezoekers van het computer idee forum\". Je hebt trouwens geen toestemming nodig om links te plaatsen naar openbare websites, maar ik zou het er niet op deze manier op zetten.\n\nEDIT: en hoewel sommigen hier bij de inboedel horen, is het niet \"onze link\". Wij zijn net als jij ook slechts op bezoek.
Link naar reactie
Heb net een bezoekje gebracht.\r\n\r\nEr mist nog wel het e.e.a. \r\nWaar is doctype?\r\nJe gedeelte is wel heel beperkt.\r\nVolgens mij horen in html om bepaalde zaken \" \" te staan. \r\nbv:
-->
\r\nWaarom in hoofdletters?\r\nWat wil je met
bereiken? \r\nMis afsluitende div\'s\r\nMis ook afsluitenden
  • \'s\r\nMis afsluiting einde code ( en )\r\nGastenboek is leuk, maar probeer het eens zelf te maken (als je dan toch een \"opdracht\" zoek). \r\nEen melding als\r\n[quote]Ontbrekend gegeven!!\r\nU heeft geen ingevuld. Druk op de BACK button van uw browser, vul alle verplichte velden in en probeer het opnieuw. [/quote]\r\nop een blanke pagina zegt niet zo veel.\r\nJe zou nog naar css (kunnen) kijken: \r\n[code]
    De watersnoodramp [/code] wordt al enige tijd niet meer gedaan. En ook hier missen \"\".\r\nVerder is de pagina nog erg kaal. Meer iets zoals het ook eind jaren 80 was. Je bent jong, net begonnen en zo, maar kijk eens rond op internet. Kan toch veel mooier/strakker? Als je bv jouw site op een breedbeeld monitor bekijkt, dan is ergens linksboven een menu te vinden, een regel tekst over het hele scherm en daaronder vermoedelijk afbeelding (ik krijg niets te zien in FF).
  • Link naar reactie
    • 1 jaar later...
    Hier ben ik weer! Ik ga op voetbal, en ik kreeg van mijn trainer de vraag om een website te maken voor het team! Het seizoen is nog niet gestart en de teams zijn nog niet bekent, dus informatie is er nog niet veel!\npeople.zeelandnet.nl/klippel Dit is het resultaat tot zover! De layout is gemaakt in photoshop, de rest in dreamweaver! Hebben jullie tips? Of moeten er dingetjes anders?\n\n- Jesper
    Link naar reactie
    Je menubalk heeft als left 3.85%. Bij de content werk je vervolgens met margin en px. \nLijkt mij verstandiger om consequent te zijn en niet % en px door elkaar te gebruiken.\nWat is de reden om diverse div´s height mee te geven, waar je helemaal geen gebruik van maakt? Bij is daardoor een heel wit vlak te zien onder de achtergrondafbeelding.
    Link naar reactie

    Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

    Gast
    Reageer op dit topic

    ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

      Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

    ×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

    ×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

    ×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

    • Populaire leden

      Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

    • Leden

      Geen leden om te tonen


    ×
    • Nieuwe aanmaken...