Ga naar inhoud

video-ts naar MPEG-4 part 2


Aanbevolen berichten

hallo, ik wil mijn films omzetten naar onderstaande opties ( gegevens fabrikant : philips , maar deze kunnen me niet verder helpen) . weet iemand een gratis converteer programma die mijn video ( met vob-files) of iso kan omzetten naar onderstaande opties.\r\ndeze moet omgezet worden naar een AVI-file op een usb van 1gb zodat ik hem op de tv kan afspelen.\r\nMPEG-4 Part 2 SP (Simple Profile)\r\n - MPEG-4 Part 2 ASP (Advanced Simple Profile) with V-BOP\r\n - MPEG-4 Part 2 with V-BOP and 4 Motion Vectors\r\n *Max. Bit-rate: average 4000\r\n *Max. Macroblocks per second: 40500\r\n *Video Buffer Size: 384k bytes\r\n\r\nik hoop op deze site dat iemand iets weet. handbrake en dvdfab zijn al uitgeprobeerd.\r\n\r\nalvast bedankt en m.v.g. willem 2
Link naar reactie
hallo , gedeeltelijk gelukt. kan hem afspelen op de tv, maar ik kan de ondertitels niet in stellen. usb reageert daar niet op , wel op het vooruit spoelen. en ik heb 6 avi files.\r\nik ga nu de iso omzetten naar video-ts met alleen ned ondertitels ( met dvdshrink) wn zet hem dan weer om naar avi met factory.\r\nik kom er vanavond op terug, het is wel het eerste programma wat werkt bedankt alvast, verschillende uitgeprobeerd en deze lukt voor 90% wel.\r\n\r\nwillem 2
Link naar reactie
Mijn ervaring met format factory is in principe \'zet alles om in alles\'. Mooi dat in ieder geval het eerste gedeelte werkt. Ik ben niet bekend met dvd shrink, zelf gebruik ik dvd decrypter voor het rippen van dvd\'s. Wanneer mogelijk, zet dvdshrink op IFO Read Mode. Je krijgt dan (meestal) één Vob bestand met subs ingebakken (check wel eerst je instellingen). Die Vob kan je vervolgens weer omzetten met format factory en voilà.
Link naar reactie
In DVD Decryper, ga naar Tools>Settings>IFO Mode en zorg dat het er zo uit ziet: [IMG]http://i49.tinypic.com/2ekhz6u.jpg[/IMG]\nMount je image en selecteer je source.\nZeg vervolgens Mode>IFO\nRechtsboven staat Stream Processing. Ga naar die tab, klik de film aan plus audio en eventueel ondertiteling. Seleteer een output folder en klik op het icoontje DVD>Harddisk\n\nAls hij klaar is heb je drie bestanden, een test bestand (stream-information) een ifo bestaan en je videobestand. Het tekstbestand en het ifo bestand kun je weggooien en het videobestand kun je nu omzetten. In dat videobestand zitten nu de ondertiteld ingebakken en kan je op je tv de ondertitels kiezen.\nVolgens mij is het zelfs zo dat als je één ondertitelspoor kiest en daarna je videobestand om zet de ondertiteling automatisch hard coded is.
Link naar reactie
Als dit niet mag baten kan je ook AutoGK gebruiken, al ben ik daar zelf niet zo\'n fan van. Ik heb het vroeger gebruikt maar hij wil veel andere programma\'s ook installeren wil het werken en het is best ingewikkeld. Het principe is dat je een dvd direct kunt rippen naar avi/Xvid/DivX. Ook kan je kiezen of je de ondertiteling hard coded of als los bestand wil hebben. Als je best goed met je pc overweg kan, kun je dit ook proberen. Helaas kan ik je met dit programma niet helpen, ik heb het zelf niet meer.\nAls je het wilt proberen kun je het [URL=\"http://www.videohelp.com/tools/AutoGK\"]hier[/URL] downloaden.
Link naar reactie
dag jeroen weer een flinke stap verder. alles doet het behalve ondertiteling.\r\neerst met shrink zonder engelse ondertiteling omgezet daarna met decryper gedaan wat je zegt, daar heb ik ook maar de keuze uit film en audio ( engels( en ondertiteling(ned). dit gedaan maar krijg gewoon engels ondertiteld ingebakken???.
Link naar reactie
Op de afstandbediening van je tv, als hij een beetje modern is, zit de knop \'sub\' of \'subs\'. Als je die inklikt kun je als het goed is kiezen welke ondertiteling je wilt hebben. \nWelke tv heb je?\n-edit- Als je in DVD Decrypter meerdere ondertitelsporen hebt aangeklikt zitten deze in je videobestand. Het is nu een kwestie van afspelen op je tv en wat knutselen met de knopjes, menuutjes etc. totdat je uit subs kan kiezen.
Link naar reactie
Als je het videobestand in menig videospeler op je pc afspeelt kan je kijken welke ondertiteling erin zit. Als je daar alleen het Engelse tegen komt heb je de verkeerde subs gepakt. Überhaupt gelieve alle ondertitels in het origineel laten zitten als je met DVD Decrypter aan het werk gaat, anders loop je vaak tegen dit soort problemen tegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...