Ga naar inhoud

video-ts naar MPEG-4 part 2


Aanbevolen berichten

Ok, ik heb het even getest. Ik heb een 4,37 GB DVD geconverteerd naar een AVI bestand dat 1,17 GB groot is geworden.\nIk moet zeggen dat de kwaliteit me alleszins meevalt, ondanks dat ik hoofdzakelijk HD kijk.\n\nDe stappen die ik heb gedaan zijn als volgt:\n\n1 - Kopieer de DVD met DVD Shrink naar de harddisk van je PC en kies hierbij ook alvast de juiste taal en ondertiteling. Dit duurt ongeveer een kwartier.\n\n2 - Converteer de bestanden zoals deze door DVD Shrink zijn aangemaakt naar 1 MKV bestand. Selecteer ook hier weer de taal en ondertiteling. Het programma MakeMKV doet dit in enkele minuten en is gratis. Het MKV bestand is dan net zo groot of iets kleiner als de DVD.\n\n3 - Converteer het MKV bestand met Format Factory naar AVI. Dit duurt ongeveer een uur. Het resulterende AVI bestand is bij mij zoals gezegd 1,17 GB groot.
Link naar reactie
edmoor en jeroentje , geweldig. HET WERKT EINDELIJK.\r\ninderdaad via decrypter , factory en als laatse tip de makemkv is het gelukt om ondertiteling op de usb te krijgen op 1 vob en avi file, hier was ik noooooooooooooooooit uitgekomen.\r\necht , hardstikke bedankt allebei , ben er echt blij mee. de kwaliteit is voor mij doen nog steeds wel 95%. echt weinig kwaliteit verlies.\r\ntoppers alle twee.\r\n\r\nBedankt van een zeer blije willem 2.\r\nhopelijk tot ziens , toppieeeeeeeeeeeeeeee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...