Ga naar inhoud

Waarmee - dit filmpje downloaden?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, was de juiste, bedankt.\nWas inmiddels bezig om er een dvd van te maken, lijkt allemaal goed te gaan maar speler pakt hem niet, ondanks dat het is omgezet naar Video TS bestanden.\nAls wat kun je het dan het beste binnenhalen, heb ook MPEG4 geprobeerd, om het gelijk te branden naar dvd?\nOf blijft kwaliteit te laag?\nHeb het liever als dvd formaat, want AVI geeft smal beeld - boven en onder BREDE balk.
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Deze kan ik ook niet binnenhalen: [FONT="][URL]http://www.at5.nl/tv/straten-van-amsterdam/aflevering/11761[/URL] gaat over mijn oude \"buurman\", was alleen toen een jaar of 6 :D\n\nMet GetFLV gaat dit wel makkelijk alleen niet in de demo, dan maar 2 minuten.\nHeb wel een oudere complete, maar dat werkt niet omdat hij verwijst naar een nieuwere versie en dan niet langer werkt.\nHeb er weer heel wat geprobeerd, moeten er toch meer zijn die deze gewoon kan binnenhalen met een Free progje, zo bijzonder is het toch niet?\nOf heb ik weer net de verkeerde geprobeerd?\n[/FONT]
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Ik heb er weer een die ik niet kan downloaden.\n[url]http://www.magix.com/?id=3035&L=93&C=157&phash=CKign3cHlbrq7DCD[/url] \nOp deze site staat een instructie filmpje, wilde ik opslaan, maar mij lukt dat niet erg.\nNiet met WMRecorder - GetFLV - VideoGet.\nOf ik doe het niet goed natuurlijk.\nIemand die kan vertellen hoe dit wel kan?
Link naar reactie
Ik heb alleen even de URL van dat filmpje achterhaald en ik dacht dat het dan misschien zou lukken met 1 van de programma\'s die je al gebruikt. Het was te proberen en niet geschoten is altijd mis.\n\nDie URL heb ik gevonden door met Firefox dat gedeelte van de pagina inclusief een regel tekst te selecteren en vervolgens in het rechtsklik menu te klikken op \"Bron van selectie bekijken\"
Link naar reactie
In Stream Down werkte je link wel, gelijk.\nIk gebruik meestal IE. Al zie ik dat sommige snelkoppelingen weer met Firefox gaan.\nBen daar geen fan van overigens.\n\nBedankt in ieder geval, heb dat filmpje binnen.\n\nMaar toch kom ik het vaker tegen dat ik iets (filmpje) niet kan downloaden, en dan heb je zoveel progjes die het ook zouden moeten kunnen.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;649027]Dan heeft mijn actie je dus toch geholpen :-)[/QUOTE]\n Uiteraard.\n \n Maar ik wilde het zelf ook graag zien en dat lukt effe niet, kom aan een anders adres. Met de eerst gegeven link zit ik overigens met Firefox.\n In het filmpje zelf, met de pijl, heb ik geen adres, alleen er naast.\n Als ik daar op info bron klik krijg ik het Abracadabra script.\n Kies ik pagina info krijg ik weer [URL]http://rdir.magix.net/index.php?module=gateway&id=WXJ8NVG3PE3P&phash=CKign3cHlbrq7DCD[/URL] wat ik normaal wel op het paatje of filmpje kan vinden, dan kan ik er deze keer niets mee.\n \n Hoe maak je daar dan [URL]http://www.magix.com/uploads/tx_mgxthemes/video/video-1280-tutorial-fadvd-2014-nl.mp4[/URL] van?
Link naar reactie
Zoals ik al uitlegde:\nDie URL heb ik gevonden door met Firefox dat gedeelte (het video schermpje) van de pagina inclusief een regel tekst te selecteren en vervolgens in het rechtsklik menu te klikken op \"Bron van selectie bekijken\". Dit rechts klikken doe je op de tekst regel, niet op het video object.\n\nOp dat moment zie je de HTML code van het geselecteerde gedeelte. Dan is het even zoeken naar waar het adres van het filmpje staat. Dat adres met een video extensie aan het einde staat er dan met %2f inplaats van / tekens. Kopieer dat adres en vervang de %2f tekens door /.\nNu heb je het juiste adres.\n\n%2f is de hexadecimale notatie van decimaal 47.\nIn de ASCII tabel is decimaal 47 het / teken.\nEr zal ook nog %3A in voor komen.\nDat is 58 en staat voor de het : teken.\n\nHet % teken geeft aan dat het om een te vervangen waarde gaat.\nIn dit geval gaat het duidelijk om hexadecimale waarde omdat er ook een letter in voor komt.\n2F = 47 en 3A = 58\nZo kun je eenvoudig het juiste teken voor de hexadecimale waarde in een ASCII tabel vinden.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik heb er nog een: [URL]http://www.dumpert.nl/mediabase/6581708/f21a9ad9/the_making_of_flodder_3_by_johnnie_flodder.html[/URL] \n\nIk gebruik GEEN firefox.\nHeb er heel wat over gelezen, maar alles wat ik probeer werkt - bij mij - niet.\nDus ook niet met flv downloader en Downloadplaza.\n\nWaarom is er nu geen programma die alles wél aan kan, zonder steeds weer tegen het feit aan te lopen dat het moeilijk moet of weer met aan ánder programma, wat een gedoe steeds.:confused:\nKrijg je de een wel aan de praat, lukt het met de andere weer niet.\n\nIk gebruik het zeer weinig, maar blijkbaar wil ik steeds de verkeerde opslaan.:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...