Ga naar inhoud

Kan ik game pc components veilig in het vliegtuig meenemen?


Sdlw

Aanbevolen berichten

Hallo, deze zomervakantie wil ik graag mijn eerste game pc bouwen. Ik woon op curacao en daarom kan ik het makkelijk en goedkoop met een vakantie in amerika oppikken. Mijn vraag is dus is het veilig en mogelijk de components mee te nemen in het vliegtuig? Kan ik ze er weer heel uit halen? En of het past en of de verpakking eraf kan zonder te beschadigen in koffer. Alvast bedankt. Mvg, Sdlw
Link naar reactie
@jorispeterse Dat klopt maar kom aan op Hato (vliegveld van Curacao). Wat ik zelfs nog kan doen is de belasting in Amerika terug vragen en het dan in Curacao niet betalen door de verpakkingen een keer open te maken. Doordat het dan niet nieuw is hoef ik er geen belasting over te betalen.?
Link naar reactie
@Sdlw Dat zou je nog even goed moeten uitzoeken, maar ik vrees dat het niet zo werkt. Op het gebied van import ben ik echter niet echt een expert. Het is een bekende truc om bijvoorbeeld bij laptops en smartphones het doosje weg te gooien zodat het lijkt alsof je deze al in bezit had voordat je ging reizen. Maar wie neemt er nou pc-componenten mee op reis? Dat wordt een lastig verhaal op Schiphol, ben ik bang.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...