Ga naar inhoud

DesktopOK om Pic. en Res. terug te zetten.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=Niekie30;562298]Dan doe je dat toch na de update even opnieuw er opzetten? Je mail zal best bewaard blijven zoals gewoonlijk.\n\nNiek[/QUOTE]\nGa ik uiteraard wel eens proberen, maar nu effe niet, heb alleen even geprobeerd of die SP1 werkte op een kale win 7 setup.\nHeb geen zin om ál die adressen (10) er weer in te zetten als het niet nodig is.;)\nDoe ik wel weer als ik eens een nieuwe setup doe, dus compleet.:D
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;562302]Adressen kan je importeren en exporteren, als CSV bestand overigens. Dus je hoeft dan niet te tikken, alleen maar te kllikken.\nNiek[/QUOTE]\nDoe ik eigenlijk nooit Niek, van Outlook E had ik printscreens gemaakt, zodat het wat makkelijker werkt, wan ik doe dat zo weinig, dan weet ik echt niet meer hoe het precies moet staan.\nBij de een moet wel Alice erbij, maar bij gmail weer niet.\nOude mail heb ik wel geïmporteerd, die zit in een aparte map.\nMaar het is een surogaat oplossing omdat ik mail meestal op sla bij betreffende namen.\nAls je ze daar wilt lezen pakt hij auto Microsoft Outlook :D
Link naar reactie
Stel je voor...(is al vaker voorgekomen) dat iemand op hoge leeftijd de laatste jaren onder XP als eerste een mailprogramma heeft leren kennen, gedwongen over moet naar een ander mail programma... Die zou blij kunnen zijn met het geklungel van burgkop.\n\nWe moeten al zo vaak klungelen dat we ook maar het recht moeten opeisen [I]om te mogen[/I] klungelen :cool:
Link naar reactie
Het is eigenlijk niet mogelijk [I]over[/I] iemand te praten zonder ook[I] met [/I]deze te praten als dit in zijn/haar eigen draad afspeelt, en die iemand niet voor een eeuwigheid op vakantie is.\nAls je deze taal in een pb\'tje zou tegenkomen heb je misschien meer dan gelijk ;)\n\nVaste bezoekers weten dat burgkop bijna geen topic start zonder ook een image van zijn systeem terug te zetten, en ik kan ook best begrijpen waarom. \nMaar ja, dat feit komt nu gewoon eens als grap boven drijven. Niks mis mee. ( :-$ [SIZE=\"1\"]Denk ik[/SIZE] (A) )
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;562302]Adressen kan je importeren en exporteren, als CSV bestand overigens. Dus je hoeft dan niet te tikken, alleen maar te kllikken.\nNiek[/QUOTE]\nNooit gebruikt.\nMaar als ik ergens een mapje neer zet en ik Exporteer dat CSV gebeuren, Contakt personen, naar die map, lijkt het goed te gaan, maar kijk ik daar, is er niets te zien.\nOok als ik wil importeren ziet ie daar niets, dus gaat er wat fout. :confused:
Link naar reactie
En verder op de reacties - Daar gaan wij weer - \nWie er een probleem mee heeft moet niet reageren.\nHeb ik al verschillende keren gemeld.\n\nEn als niemand iets probeert of anders doet dan zou moeten, kan beter met zijn armen over elkaar gaan zitten lezen.\nWel eens de berichten aan en van de FAQMAN gelezen?\nKomen heel wat dingen voorbij die normaal gesproken ook niet zouden kunnen.\nHet leuke is juist om gezamenlijk tot een oplossing te komen, word door mij in ieder geval erg gewaardeerd. :D\nHebben meerdere mensen wat aan, niet alleen ik.\nEr moet ook wat te schrijven blijven, het is per slot een hobby.\nGewoon stom een computer aan zetten en een brief schrijven of een spelletje spelen kan iedereen.\nWanneer ik gewoon zoals laatst een complete nieuwe computer koop, en ik zet hem alleen aan voor een dom spelletje, zal er verder ook niets mee gebeuren en is er niets te schrijven.\nZou het erg zaai worden hier ;)
Link naar reactie
Dat DesktopOK werkt toch niet altijd lekker.\nIk begreep dat hij ook de resolutie goed zet?\nDe vorige keren werkte het weer wel, maar nu weer niet, hij maakt er een potje van.\nAls ik wat opsla, dan kloppen die getallen niet.\nBeeldresolutie staat op bijv. 1400X (te zien bij schermresolutie) maar als ik dat opsla in DesktopOK is het heel wat anders, 2300X of dan weer 1900X terwijl het voor het eggie toch echt 1400X is.\nDacht dat dit ook gelijk teruggezet werd een volgende keer.\nNu kan ik alle regels met verschillende resoluties aanklikken en terug zetten en er gebeurd niets.\nWel de pictogrammen als ze toevallig anders staan, weer vreemd.\nLeek net zo\'n makkelijk programmaatje.\nIemand nog een tip voor iets anders, wat met een klik werkt?\nResolutie en Burobladpictogrammen weer op zijn plek?
Link naar reactie
[url=http://www.blogsdna.com/3524/backup-restore-desktop-icons-position-on-windows-7-vista-xp.htm][u]IconRestorer[/u][/url]\n[url=http://www.winhelponline.com/blog/save-and-restore-desktop-icon-layout/][U]Restore Desktop Icon Positions[/U][/url]\n[url=http://www.stardock.com/products/fences/information.asp][u]Fences[/u][/url]\n\nDe tweede is geloof ik het simpelst, alleen twee regeltjes in je context menu (Save position, Restore position)\nDe laatste heeft nog wat meer functionaliteit, daar zou ik in jouw geval eens goed naar kijken.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;562302]Adressen kan je importeren en exporteren, als CSV bestand overigens. Dus je hoeft dan niet te tikken, alleen maar te kllikken.\nNiek[/QUOTE]\n\nNu eens gedaan, maar dat werkt niet.:confused:\nJa, de adressen van wie je e-mail ontvangt, dat werkt wel, maar is in mijn geval niet belangrijk.\nHet gaat om mijn eigen e-mail adressen, kun je die ook opslaan?\n\nHeb die SP1 er nu op 2 manieren op gehad.\nVia het eerst binnenhalen en opslaan, dus gewoon op de HD neergezet.\nEn via updates van microsoft.\nInstallatie gaat verder gewoon goed, alleen openen van mail niet, kan hij een MSOERES.dll niet vinden. vervangen door andere maakt niets uit.\nDus dat moet ik nog uitvogelen, maar dan zal ik die boel opnieuw moeten installeren, heb ik even geen zin in.\nMisschien als ik die kleinere schijf erin heb.;)
Link naar reactie
Ho even...... Hetzelfde misverstand als eerder. Jij noemt je eigen accounts: adressen. Ik noem accounts, gewoon accounts. In Windows Mail is dat helemaal simpel. Vannacht nog een laptop met Vista: alle mail, accounts en contact personen, gewoon via menu :\"bestand\" en dan \"Exporteren\" etc... met 2 klikken weggezet en vandaag na een herinstallatie weer terug gezet. Het duurde wat lang deze keer (zeker 10 min) omdat er een inbox was met 2100 mailtjes....\r\nMaar het is zo simpel.\r\nMet Windows Live Mail is het eveneens simpel en werkt het bijna hetzelfde, alleen staan je contactpersonen dan op de server met Bill Gates (als er een hotmail account bij zit), dus die hoef je niet te backuppen.\r\nAccounts (voor jou dus \"adressen\" ) kan je ook nog afzonderlijk backuppen, maar vertel dan even van welk email prog. je het wilt weten. \r\nDe enige 2 waar ik altijd moeite mee heb, zijn Microsoft Outlook (dus de versie van Office) die pakt soms wel en dan weer niet de contactpersonen mee in het .pst bestand en dat rare Thunderbird ding. Maar die laatste kan zijn, omdat ik die (gelukkig) weinig tegenkom. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;563256]Ho even...... Hetzelfde misverstand als eerder. Jij noemt je eigen accounts: adressen. Ik noem accounts, gewoon accounts. In Windows Mail is dat helemaal simpel. Vannacht nog een laptop met Vista: alle mail, accounts en contact personen, gewoon via menu :\"bestand\" en dan \"Exporteren\" etc... met 2 klikken weggezet en vandaag na een herinstallatie weer terug gezet. Het duurde wat lang deze keer (zeker 10 min) omdat er een inbox was met 2100 mailtjes....\nMaar het is zo simpel.\nMet Windows Live Mail is het eveneens simpel en werkt het bijna hetzelfde, alleen staan je contactpersonen dan op de server met Bill Gates (als er een hotmail account bij zit), dus die hoef je niet te backuppen.\nAccounts (voor jou dus \"adressen\" ) kan je ook nog afzonderlijk backuppen, maar vertel dan even van welk email prog. je het wilt weten. \nDe enige 2 waar ik altijd moeite mee heb, zijn Microsoft Outlook (dus de versie van Office) die pakt soms wel en dan weer niet de contactpersonen mee in het .pst bestand en dat rare Thunderbird ding. Maar die laatste kan zijn, omdat ik die (gelukkig) weinig tegenkom. \n\nNiek[/QUOTE]\n\nKan een misverstand zijn, maar ik nog nooit iemand horen vragen : Wat is je email ACCOUNT\nBij mij vragen ze: wat is je e-mailadres.\nOnlangs toevallig nog de bedrijfsleider van MyCom, die vroeg naar mijn e-mail adres hoor en niet naar mijn account.\nUiteraard maak je wel een account aan om jezelf ergens aan toe te voegen, maar in het onderlinge taalgebruik heb je het daar niet over, tenminste dat denk ik.;)\nZal wel net zo zijn als CID. :eek:\n\nZelf gebruik ik het woord account eigenlijk niet eens, ik heb het over en e-mailadres toevoegen.\nEen account heb ik bij de provider Alice.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...